Weten jullie nog andere 365 projecten?

Ik wil al heel lang een soort project doen, iets waar ik blij van word en elke dag iets aan moet doen. Fotoprojecten doen al veel mensen, dus ik vroeg me af of jullie nog andere projecten weten/kunnen verzinnen?

Ik ben over een aantal maanden 16, dat leek me een mooi moment om te beginnen (1 januari duurt nog te lang).

Ik dacht bijv. aan een schilderij maken en elke dag een vakje inkleuren in ‘de kleur van de dag’ (hoe ik me voelde bijv.) (dat worden dan echt wel hele kleine vakjes vrees ik, of een enorm schilderij).

Ideeën?

Elke dag een woord opschrijven waar je die dag blij van werd… of een zin… en er dan een mooie collage maken van al die woorden op het eind.
Of iedere dag iets tekenen/uit een tijdschrift/krant scheuren…

Elke dag een afbeelding opplakken wat je die dag heel graag zou willen doen. Bv; zwemmen of bungeejumpen.

Kunnen we niet een nieuw topic openen bijv. van dat vakjes gedoe ik heb wel een idee
365 hokjes maken uiteraard elke dag eentje dus… je kleurt rood in als het niet goed ging, groen als het goed ging, oranje als het wel meeviel en je schrijft dag op dus 1 , 2, 3 en dan door… idee? als jullie het leuk vinden wil ik een topic starten met een paar mensen die het dan doen ideE?

een tuintje of moestuintje aanleggen, daar ben je iedere dag mee bezig

Je kamer zo rommelig maken en dan opruimen daar ben je een jaartje zoet mee.
Nee ff serieus,
ik vind iedere dag op een groot leeg vel papier een mooie zin schrijven en dan als het af is kun je dat ophangen ofzo.

Elke dag een persoon blijmaken en dat opschrijven.

^ die is leuk zeg! ik denk dat ik dat ga doen wanneer ik 17 word (over 4 maanden :blush: )

Elke dag van een random artiest één heel album uitluisteren en dan opschrijven wat je er van vond. Zou je kunnen bijhouden op een blog.

up

Wat super leuk zeg!
Zoiets wil ik ook wel doen!
Dat schilderijen idee is leuk!
Dat ga ik doen en dan maak ik van elke kleur een betekenis.

@ mvrdeluxee : Ja open er maar een topic over!
Ik doe zoiezo een schilderij maken! dan kunnen we elke dag zeggen welke kleur we hebben gedaan en waarom…

ehem klik voor mijn 365 dagen topic en doe mee yayy!!:smiley:

^ Leuk!

Doe allleemaall eeffetjes mee met het 365 dagen topic van voila

Waar staat het topic :grinning:
Want dan ben ik ook van de partij

astu http://forum.girlscene.nl…xee_/list_messages/192126

Meer ideetjes?