Weten jullie een leuk boek?

Ik heb dus voor mijn verjaardag een boekenbon gekregen, maar ik heb geen idee wat voor boek ik moet kopen!
Weten jullie misschien nog een leuk boek? ik zoek eigenlijk een boek over make-up, haar, verzorging enz. Een soort how-to boek.

up.

Ehm, beauty-body-brains misschien?

virginia andrews bloemen op zolder

eerste boek waarbij ik moest huilen zat zo in het verhaal

Corrine Dollanganger besluit - na het tragische overlijden van haar echtgenoot - terug te keren naar haar ouderlijk huis, het riante landgoed Foxworth Hall. Samen met haar kinderen Chris, Cathy en de tweeling Carrie en Cory, die tot hun verbijstering worden weggestopt op een muffe zolder.

De dagen worden weken en de weken worden jaren. Jaren waarin Chris, Cathy, Carrie en Cory alle plezier ontzegd wordt. Het enige dat hen op de been houdt, is liefde en vertrouwen voor elkaar en hun moeder.

Totdat ze achter de gruwelijke waarheid komen…

stond daar laatst niet iets over op girlscene, of op beautygloss ofzo? Ik weet de titel niet meer, anders had ik wel geholpen, was het niet van tina fisscher ? (beschouw het maar als een up!)

mooi blond, van blond amsterdam
echt een aanrader

Ik bedoel denk ik deze :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja die heb ik al. XD (ook gekregen voor verjaardag.) Die is trouwens heel leuk, en ik dacht dat er misschien nog zo’n soort boek bestond.

maaike en domenico deel 5!!!
maarja dan moet je ook deel 1 2 3 en 4 hebben gelezen ;p

De boeken van Simone van der Vlugt, Tineke Beishuizen en Sanne Wallis de Vries zijn erg goed :wink:

Het engelenhuis-Dirk Bracke

van de film Bo (:

Bedoel je niet Mel wallis de vries?

Oh en ik ben bezig in de vliegeraar en die raad ik op dit moment iedereen aan ;p heel erg mooi boek.