Wet n Wild??

nou ik hoor van veel mensen dat wet n wild te koop is bij trekpleister, nou heb ik een vraag dat welke filiaal van trekpleister het merk Wet n Wild verkoopt??

Ik ben van Rotterdam en ik zou het erg lief vinden als iemand mij zou helpen??!!! In stad/beurs heb je geen trekpleister meer denk ik, dus zijn er misschien andere filialen in rotterdam die wet n wild verkopen?? zo ja, welke van de filialen verkoopt het?

Geen idee.

ik koop het altijd in belgie

IK woon er maar bijna overal wordt het uit het assortiment gehaald

oh dat zou echt top zijn. nu moet ik elke keer met duitse mensen swappen als ik wet 'n wild wil of ik moet het bestellen bij boozyshop waar het altijd uitverkocht is.

het is niet meer in Nederland te koop, geloof ik. Alleen nog in België en waarschijnlijk ook wel in andere landen, en via internet.

Het was een paar jaar terug te koop bij de trekpleister, maar het is al een poos uit het assortiment. Nu kan je het alleen nog op internet vinden en soms een aantal producten bij de prijsmepper.

bij ons is het nog in de V&D te koop volgnesmij hoor… of dat is iets wat er op lijkt…

Niet meer te koop in nl, wel via internet.

Dat is wild & more, een totaal ander merk.

-

In welke winkels is het wel tekoop dan? In belgie

in DI

Bij ons in het dorp bij van weije.

Ik kocht het een tijdje terug nog gewoon bij de plaatselijke etos, al hebben ze daar niet het gehele arsortiment.

Ik heb/had er een mascara van, maar die vond ik niet zo super.

ik ook een keer opvakantie gekocht!

Ik heb er een witte nagellak van. Slecht, dekt voor geen meter en valt er snel in ‘plakjes’ van af :confused: