Westlife stopt na 14 jaar

Een domper voor alle fans van Westlife. De boyband heeft besloten na 14 jaar uit elkaar te gaan. Dit heeft de groep op hun Facebook-pagina bekendgemaakt.

“We gaan als vrienden uit elkaar. We hebben een groot deel van ons leven samen doorgebracht en we willen een welverdiende pauze om te kijken wat het leven nog meer te bieden heeft”, laten Nicky Byrne, Kian Egan, Mark Feehily en Shane Filan in een gezamenlijke verklaring weten.

Westlife brengt tijdens de feestdagen nog een album uit met hun grootste hits en komt volgend jaar nog met een afscheidstournee. Of de mannen ook Nederland aandoen, is nog niet bekend.

Bron

Wat vinden jullie hiervan? Zijn er überhaupt nog fans in Nederland of is Westlife in Nederland so not done?

Ik vond ze sowieso vreselijk maar jammer voor de mensen die wel fan waren. Voor de rest zal het me niet interreseren

dubbel

Ken ze niet zo goed :’)

Ik dacht dat die al lang gestopt waren :’)

Haha nee, dat denkt iedereen. :stuck_out_tongue: Maar ze brengen nog ieder jaar een CD uit en het is lang niet meer dat cheesy boybandje van vroeger maar veel ‘normalere’ muziek. :slightly_smiling_face:

Huh is die band niet 2 miljoen jaar geleden gestopt dan?

Ik dacht eigenlijk ook dat ze al lang opgehouden met muziek maken haha, maar ik zal ze niet missen :’)

Maken die nog muziek dan :’)?

Jammer! ik vind het een hele leuke band. In nederland is Westlife helemaal niet zo populair geweest eigenlijk. mja was vroeger fan en nu eigenlijk nog steeds wel.

Hahaha, ik dacht echt dat die al lang gestopt waren :stuck_out_tongue:

Waren die nog bij elkaar dan? :’)

In Ierland, Korea, Duitsland, China enz zijn ze nog steeds heel bekend, in veel meer landen nog. Nederland is gewoon niet zo van die muziek meer *denk ook wel een soort schaamte*. In de begintijd (2001/2002) waren ze wel echt bekend hier, hebben ook ahoy aantal keer uitverkocht gekregen maar op een gegeven moment kwam andere muziek hier meer aan het ligt en toen was het opeens niet meer “cool” om boybands leuk te vinden. Ik ben al 11/12 jaar fan en de muziek is toch tijdloos? Onwijs veel mensen kennen stiekem veel nummers van ze en kunnen het vast ook helemaal meezingen, maar ze schamen zich om het toe te geven. Ik vind het onwijs *** dat ze ermee stoppen, maar na 14 jaar kan ik me voorstellen dat ze wat anders willen.

Als ik soms zeg dat ik Westlife goed vind lachen mensen gewoon, ze denken meteen aan homo-muziek. Hun nummers zijn wel vooral rustig en hebben vaak met liefde te maken, maar het is echt niet ouderwets. Luister maar eens voor de lol hun laatste 2 cd’s, weet zeker dat veel mensen het stiekem toch best mooi vinden :stuck_out_tongue:

Ik kende wel een paar liedjes van ze. Vooral ‘‘you raise me up’’ vond ik geweldig.
Maar ik snap het wel hoor, na 14 jaar, maar toch wel jammer. Maar ze hebben het goed gedaan!

Ik dacht ook dat die allang gestopt waren, ik luisterde vroeger wel vaker naar hun muziek. Maar mijn muziek smaak is toch wel wat veranderd denk ik…

Mijn muzieksmaak is ook wel anders als toen, maar hun zijn de enige in dat genre wat ik mooi blijf vinden. Maar ook vooral omdat het echt goede zangers zijn, en zoveel zie je dat tegenwoordig niet meer vind ik. Ook een van de weinige bands die altijd goed live zingt.

O mijn god :frowning_face: