Westernles

Heey,

Mijn moeder en ik houden allebei heel erg van paarden. We hebben allebei een eigen paard en rijden daar dan ook zoveel mogelijk op! Nu is mijn moeder binnenkort jarig en leek het me leuk om samen met haar een westernles te volgen, aangezien ze dat vroeger ook met veel plezier deed maar het sinds dat ze kinderen kreeg niet meer heb gedaan.
Weet iemand misschien of er een stal/manege is in de buurt van Dordrecht waar ze echt westernles geven? En dan bedoel ik niet westernzadel erop en buitenrijden, maar écht les! :angel:

Dankjewel! xxx

Geen flauw idee. Google?

Nja, als je maar 1 les wilt volgen, dan krijg je vaak niet de echte westernlessen. Ik weet niet in hoeverre jij westernkunt rijden. Maar als je western niet kent leer je eerst de basis, en ook bij je moeder zal gekeken worden in hoeverre ze het nog kan.
Maar idd google, of op een paardenforum zoals bokt.nl navraag doen.

Op mijn manege kan het, maar dat is in Bergen op Zoom :’) Ik zou het eerder op Bokt vragen inderdaad.

Waarom zoek je geen prive instructeur voor die ene les? Leer je vaak veel meer.
of komen die bij andere niet naar je toe? Hier wel in elk geval. Kan je lessen waar je zelf wilt en hij/zij komt naar jou toe.

Uhhhh ik woon in Dordrecht maar ik heb er geen verstand van,
Beerwijkhoeve manege?