wesp

er zit een wesp in me kamer en ik ben alleen thuis. Heeft iemand een idee hoe ik hem kan weghalen?

x

raam openlaten uit buurt van wesp blijven
ik ben zo vaak gestoken
is goed afgelopen?

Een glas/kom over hem heen zetten en er een papiertje onder schuiven. Dan kan je hem meenemen en buiten los laten. Niet dat ik dat durf.

of je plet hem, of je vangt hem zoals hier boven al is gezegt

Of gewoon als huisdier houden, beetje tegen praten. best leuk!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

als er een wesp op me eten zit dan pakt m’n vader altijd een mes en doet hij heel langzaam naar die wesp toe en dan kan je hem heel makkelijk pletten. Maar nu zittie wss niet echt heel stil. Succes dan maar.
Leuk je gekend te hebben voor alsie je doodsteekt *jank*

Niet de waps pletten :stuck_out_tongue: Dat vink zielig haha. Gewoon een raam openzetten of al ie stil zit er langzaam met een glaasje op naartoe gaan en die er overheen zetten. Papiertje eronder en klaar xD

En wat heb je ermee gedaan?
Mijn vader is allergies voor wespen (althans wespensteek XD) maarja wie niet?

ik was dan weg gegaan naar een andere kamer ofzo,
ik haaaaat die beesten.
hoe is het afgelopen?

:thinking:

Ik was ooit op een kamp. Daar vlogen er 10 wespen om je heen.
Echt verschikkelijk. maar na 4 dagen raakte ik eraan gewend en ging ik samen met de rest die wespen vangen. Door een glas erover te doen. Dus maak er een leuk spelletje van “vang de wesp” &dan laat je m daar in zitten om naar te kijken.
Heb je meteen een nieuw accessoire op je kamer :'3

Waarom meteen dood maken? :’)
Ik ben voor de manier met het glas erover heen zetten.

Ik heb zo’n elektrisch vliegenmepper ding tegen wespen. Ik ga het niet riskeren om gestoken te worden, want iedereen heeft een allergie in mijn familie (al is het volgens mij niet erfelijk, heb ik nog steeds geen behoefte om mijn leven te riskeren of alleen al doodziek te worden door zo’n vliegend geel-gestreept monster). Dus ik rooster ze.

de stofzuiger pakken en hem opzuigen

Vangen en vrijlaten.
Mijn broertje spoort voor geen meter, en soms ben ik hem daar dankbaar om.
Hij vangt die beesten, pakt ze meteen bij de vleugels, gaat dan op het balkon staan en gooit ze veeeer weg xD
Ik had laatst een sprinkhaan in mijn kamer :'3
Was er een uur achter aan aan het rennen met een bekertje, komt mijn broertje binnen, loopt er op af en voor ik “vang hem” kan zeggen staat ie alweer op het balkon met dat diertje tussen zijn vingers :'3

Ben het trouwens niet eens met zijn weggooi-manier.

ik ook. ik ben echt zo bang dat ik dalijk alleen thuis ben en gestoken word en dat ik dan flauwval en alles en dat er niemand op tijd bij is :’)

Hahah dit is best schattig :stuck_out_tongue:

haha ik ben ook echt heel erg bang voor wespen.xD als ik er 1 zie, dan ren ik er gigantisch snel van door, omdat ik bang ben gestoken te worden. toen ik toen een keer gestoken werd, ben ik er helemaal slecht van gewordenxD
die vriend van een vriendin vna mij, die is ook gestoken. heeft de hele hand dik… dus wat je niet moet doen… is er op slaanmet je blote hand!.
je kunt het beste gewoon een raam los zetten, en wachten tot hij weg gaat:P

dankjewel voor jullie reacties!
Eeerst ben ik me kamer uit gegaan en gewacht met het raam open maar toen ging hij niet weg en hij ging op me bed zitten en ik wil geen wesp in me bed dus toen heeft me broertje met een glaasje en een papiertje het weggehaald. Ik ben als de dood voor die beesten!!

haha xD ik vind het bst wel geniaal dat hierom een topic is ge opend,
ik ben er zelf ook als de dood voor dus ik snap haar wel:P