WESC of Skullcandy

Hey,
ik ben van plan een koptelefoon te kopen,
alleen twijfel ik tussen Skullcandy Lowrider en WESC Oboe.

Ze zijn allebei even leuk, prijs doet er niet toe,
ik wil weten hoe de KWALITEIT is :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt ^^

Please zo snel mogelijk antwoorden, morgenmiddag ga ik naar de winkel (:

naar mijn ervaring laat de skullcandy geluid ontsnappen. Niet zo handig als je em graag hard laat staan dus.

ik vind de kwaliteit van skullcandy niet zo goed, ik zou voor een WESC Oboe gaan (;

Ik heb een skullcandy, en ik vind hem juist heel goed! :slightly_smiling_face:

je kunt ook wat reviews op google vinden geloof ik. Ik wil zelf nog wel een wesc : D

de WESC Oboe is suuuper chill! ik zou die doen!

Skullcandy! In Rotterdam-zuid kan je ze nu krijgen voor ¤25,-

WESC captain obvious.

Skullcandy (A)

WESC is vele male beter dan skullcandy

Skullcandy ziet d’r misschien wel leuk uit maar die dingen zijn zo kapot D:
En ik deed er opzich wel voorzichtig mee, dat snoertje was gelijk kapot en uiteindelijk is die door midden gebroken.

Een andere jongen die ik ken doet net alsof zn skull heilig is, en dat ding begon ook al naar een week te barsten

WESC, die zou ik doen. Vind de skull candy er ook vrij lomp uitzien. Daarom koos ik voor de wesc. En dat geluid is echt heeel goed, je hoort alles echt zoveel beter vind ik. En hij is mooier :3

WESC. Skullcandy’s zien er nogal plastic uit.

Ik heb zelf een Skullcandy, en vind dat hij een super geluidskwaliteit heeft. Maar de verkoopster zei me wel dat hij snel draadbreuken heeft, dus dat ik er heel zuinig mee om moet gaan. Maar je hebt wel levenslange garantie op dat ding, behalve als je er gewoon mee gooit ofzo :stuck_out_tongue:

wesc (:
maar, zowiezo snap ik niet heel erg waarom een koptelefoon ipv oortjes
maarja dat zal wel aan mij liggen haha xd.

wesc!

Doe wesc maar.
Skullcandy heeft een kutkwaliteit.

WESC.

Ik heb een witte oboe WESC,weet niet hoe skullcandy is maar zover vind ik de mijne heel erg toppie.