WERKWEEK..

Hi!
Ik ga over anderhalve week naar LONDON! Echt super veel zin in!
Wij konden kiezen uit: Italie [Toscane], Provence, Berlijn of London.
xx

Ik ga dit jaar.
Weet nog niet waarheen. :astonished:

Volgend jaar mag ik ook ! :grinning:
Ik weet niet waarheen, maar volgens mij wel ergens in Italië ! MMM

Ik ging vorig jaar naar Praag.
Was wel leuk…

Ik ben anderhalf week terug naar Adrennen geweest… We gingen survivalen enzo, ook die domme museums bekijken… We hebben bergbeklommen, geabseild, bruggenparkour, getokkeld, gezwommen enzo. Abseilen en tokkelen was echt super :open_mouth:

ik ga in Mei naar Schiermonnikoog, en in de 4e naar de Ardennen, en in de 5e naar Griekenland of Rome, in de 6e mag je mee met de 1e klassers met hun kennismakingskamp om een beetje te leiden etc.

ik ga dinsdag naar de Ardennen

Wow barcelona is echt super leuk! Ben er ook geweest, alleen dan in de
zomervakantie. Maar met school ben ik vorig jaar naar Parijs geweest
met werkweek, ook super!

ik heb net mn papiertje van werkweek ingeleverd, heb op de eerste keuze praag, 2e keuze de ardennen, en 3e keuze parijs. maar in parijs ben ik ook al net geweest.

Ik ga waarschijnlijk naar de Ardennen. 2e keus heb ik praag en 2e Parijs :grinning:

ik ben vorig jaar naar londen geweest en dat was echt vet leuk!! en over 2 jaar ga ik weer, maar dan denk ik naar Parijs, maar ik kan ook weer londen kiezen… maar iik heb geen frans meer, en we moete wel in een gastgezin… dus ik denk dat ik tog maar weer naar londen ga:P

jaaaaa, 2 jaar geleden naar spanje [barcelona&pyreneeën] en een half jaar geleden naar griekenland :grinning:

Ik ga naar ROME!! Woohoo xD

Ik ben naar Berlijn geweest afgelopen jaar. Dat was echt super, geweldige tijd gehad met leuke mensen. Echt elk moment genoten daar. Veel dingen bezocht van tweede wereldoorlog, maar ook veel vrijetijd en zelf in ons programma zat de KaDeWe, grootste winkelcentrum van Europa en elke dag uitgaan. Wehoe!

2 jaar geleden heb ik een week gesurvivald in de Ardenne was ook leuk, maar kan niet tippen aan berlijn :wink:

Ik ga naar Parijs :grinning:

ik ga in mei naar barcelona :grinning:
hier noemen ze t trouwens ook werkweek en is t in de 4e, behalve bij t vmbo, daarbij in de 3e

ik ging naar londen

ik ga naar viva la france naar parijs:d 16 juni super veel zin in

ik ga op excursie naar barcelona.

en elk jaar gaan de examenklassen havo en vwo (h5 en v6 dus) naar parijs.