WERKWEEK..

holla!

Gaan/zijn juliie met school op werkweek (geweest).?
Ik ga dit SCHOOLjaar in ieder geval wel!
Naar BARCELONA
Heb er super super veel zin in…
maar nu ben ik benieuwd!
Waar gaan/gingen jullie naartoe op werkweek?

Kus Melissje.

wat is de bedoeling van een werkweek?
mn zusje gaat volgende week ook naar barcelona.

Ik ben in 5vwo naar Rome geweest! Barcelona was bij ons idd ook een optie!

Ze noemen het bij ons gewoon een ‘reis’, weet niet of er verschil in zit…

Maar 4Havo zit nu in Berlijn, en 5Vwo gaat volgende week naar Barcelona! :wink: Ik ga volgend jaar naar Barcelona en heb er nu echt al zin in :grinning: Zo’n mooie stad!

Wij zijn vorig jaar naar Frankrijk (avignon) geweest, was super leuk.
Bij ons noemen ze het gewoon Frankrijkweek. We hadden 3 dagen sport en 3 dagen cultuur. Echt super toffe dingen gedaan :slightly_smiling_face:
Met cultuur hebben we toen van die gebouwen bekeken en we zijn uit geweest enzo. Met sport hebben we gemountenbiket, op hike geweest, door grotten geklommen/gewandeld/gezwommen. Verder nog abgeseild en met zo’n kano ding in de stroming en van bergen af enzo.

woo, ik wil ook naar Barcelona!!
jaa ik ga dit schooljaar naar Parijs, maar dat lijkt me ook wel leuk!

Wij gaan niet echt op werkweek…
Meer een kennismakingsweek met de klas…:stuck_out_tongue:
Lekker naar Texel =D
Barcelona is helemaal leuk!!

Wij hadden vorig jaar vijf dagen Limburg en dit jaar tien dagen Rome/Griekenland <3

jep een week naar luxemburg, op de grens bij duitsland.

Ik ga over 2 weken naar Londen=D
En je kon ook kiezen uit praijs, berlein of texel:P

Ik ben in de 3e naar Trier&Xanten in Duitsland geweest en dit jaar gaan we naar Rome =D. Je kon ook kiezen uit Londen en Praag, maar alleen met kcv kan je naar Rome, dus iedereen met kcv kiest ook wel Rome.

Ik ben in havo 4 ook naar Barcelona geweest! Super leuk :slightly_smiling_face:

Bij ons noemen ze het gewoon “buitenlandse reis” maar ik was vorig jaar naar Praag geweest, was wel gezellig en veel gebeurd :'D

Barcelona leuk hoor! Sagrada familia is echt erg mooi , ben er ook geweest met school erg vermaakt. Leuke jongens en sangraia;)

Wy konden kiezen;
*Schotland
*Survival Ardennen
*Normandië
*Barcelona
*Rome
*Parijs

En echt 80 % wilde naar Barcelona…
En ze moesten dus loten! En ik zit er dus BIJ!
met alle leuke mensen enzo. Dus dat wordt super…
En ik ben ook nog JARIG op werkweek…

Jullie konden uit leuke steden kiezen x]
Ik ben vrijdag in keulen geweest(ik zit in havo3)
In havo4 gaan we naar vlaanderen, en in de 5e naar:
Londen/Parijs/Praag/Berlijn

Ik ga dit schooljaar ook op werkweek maar ik weet nog niet waarheen

Je kan kiezen uit Londen, Parijs, York, Venetië en Rome en ik ben overal al geweest :frowning_face:

Ik wil graag op werkweek naar Stockholm, Helsinki, Reykjavik, Berlijn of Legoland xD

Nou wij moeten dus kiezen Griekenland of Rome, maar nu willen er 41 naar Rome en 61 naar Griekenland. In de bus is maar plek voor 56 kinderen (en 4 leraren) dus moeten er vijf mensen naar Rome en anders gaan ze loten :cry:

Ik ben vorrig jaar op werkweek geweest naar Amsterdam :stuck_out_tongue: niet zo bijzonder maar t was super!

In de vierde gingen we een week naar Engeland
Dat was echt superleuk :grinning: