Werkweek studie

Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje. Ik zit het laatste jaar niet lekker in mijn vel, veel gebeurt en in therapie geweest en het gaat nog steeds niet zo goed. Nu moet ik binnenkort voor mijn studie een week op werkweek. Ik ben positief aan de voorbereidingen begonnen, nam veel initiatief voor de groep, heb veel extra werk gedaan, geruild, enz. Maar mijn klas is echt niet leuk meer, het is een klein klasje dus ik zit met ze opgescheept. Ik heb het gevoel dat ik buitengesloten wordt en er geroddeld wordt (dat zie ik ook wel eens) dus ik voel me er niet goed meer bij. Mensen proberen overal onderuit te komen en meestal komt het dan op mijn schouders. Nu heeft het enige meisje waar ik het wel mee kan vinden gezegd dat ze niet gaat want ze kan niet. Dus eigenlijk ben ik alleen.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Ik kan ook met niemand mee rijden (ik moet 4 uur met het ov) maar ik heb al wel 120 euro betaald voor het verblijf.
Wat zouden jullie doen?

tbh niet gaan

Hm ja das wel kut dat je al 120 euro hebt betaald… maar ik ben daar verder heel makkelijk in en zou gewoon niet mee gaan. Zou daar echt geen trek in hebben met zo’n sfeer. Is er geen mogelijkheid dat je het geld kunt terug krijgen?