Werkweek 'missen'

Hoi,

Ik zit met een soort van probleem. Ik ben donderdag teruggekomen van mijn werkweek naar Sauerland (Duitsland), en ik ‘mis’ het. De werkweek duurde 4 dagen, en we waren met zijn dertigen (meisjes). We moesten alles delen: slaapzalen, eetruimtes, douches etc. (alleen het toilet was een ruimte waar je alleen was). Nu is het ineens heel stil om me heen terwijl het maar 4 dagen duurde! Ik heb zeg maar een soort van heimwee.

Weet iemand wat hier tegen te doen is? En hebben meer mensen dat?

Dat heeft toch bijna iedereen? Terug van kamp, vakantie, leuk logeren… je moet gewoon leuk aan terugdenken. Het is niet altijd feest :'D

Ja, dat is jammer.
Ik zou altijd wel op vakantie willen zijn maar dat kan nu eenmaal niet.
Gewoon doorgaan met leven.

gaat vanzelf over.

Dus dat is volstrekt normaal? Ik heb het ook wel eens gehad na vakantie en logeren inderdaad! Ik voel me alleen altijd een beetje ‘retarded’ omdat ik het mis, hihi

haha het is heel normaal, ookal is het maar kort je raakt er toch een beetje gewend aan, je moet gewoon weer in je ritme komen! :'D

logisch toch (:

haha ik ben vanacht terug gekomen van parijs werkweek C= was zooooo leuk/gezellig!!! ik mis het nu ook!! en ik heb zoooo geen zin in school, want ik blijf toch waarschijnlijk zitten >_> maargoed, het gaat wel over… ik zie ze toch allemaal nog op school… C=

Foto’s op je computer zetten en bekijken!
Met mensen afspreken die ook mee zijn geweest.
Maar het is idd normaal.