werkt niet meer

Mijn vriend en ik zijn na veel gepraat, uit elkaar gegaan. Volgens hém was de reden, dat er teveel tussen ons in stond, en dat het niet aan mij lag maar aan de hele situatie. En wil hij op het moment liever ‘vrij’ zijn, en niet aan iemand vastzitten. Zul je zien dat hij over een maand een ander heeft haha. Maar hij doet er zo wazig over, want aan de ene kant wil hij wel aan me vast zitten, want we hebben toch zon 8 maand gehad, en aan de andere kant wil hij gewoon vrienden blijven. Hij zegt ook tegen iedereen dat we een soort van ‘break’ hebben, maar hij wil wel helemaal vrij zijn? We hebben nu besloten om een week geen contact meer te hebben, zodat we echt kunnen nadenken wat we willen, maar ik heb geen zin om dan tot een besluit te komen dat ík hem wel wil, maar de kans is groot dat hij me dan niet meer wil, en ik wil niet teleurgesteld worden. Ook zegt hij van, maak er deze dagen/weken wat van als vrijgezel, maar ik heb op het moment niet echt bepaald zin om met andere jongens bezig te zijn. Dat hij nou al gelijk naar andere meisjes trekt, zegt meer over hem dan over mij. En ik weet gewoon niet wat ik nu moet denken, heeft iemand hetzelfde gehad, en wat kun je ertegen doen?

Hmmm… vervelende situatie…
Ik zou denk gewoon laten zien hoe goed het met je gaat zonder hem. Ik vind het een beetje raar als hij zo gaat doen… Blijkbaar vind hij je niet zo heel leuk dat hij een ‘break’ wilt en laat hij zien dat hij even met andere meisjes wilt gaan klooien. (ken je toevallig Friends? De ‘break’ van Ross&Rachel?)

Of je moet voor jezelf nu tegen hem zeggen wat je wilt. Het klinkt alsof hij nu alles gaat doen, en jij maar moet gaan zitten wachten…

Ja, ik moet ook nadenken, maar ik wil het nog wel een kans geven. Maar hij wil gewoon nu ‘vrij’ zijn, en dat ik hem ruimte geef. En over een paar maand weer proberen, maar ik ga niet zitten wachten als de kans heel groot is dat hij me nietens meer terug wil.

Het spijt me om dit te zeggen, maar bij vrienden heb ik dit vaker gezien. Leidt meestal tot een breuk… dus het zegt inderdaad veel over hem dat hij met andere meisjes wil klooien.
Ik wil je iig veel sterkte wensen! x

Ik denk dat je vriendje gewoon een week wil vreemdgaan zonder gevolgen.

Kies voor jezelf en zeg gewoon dat wanneer hij niet voor de volle 100% voor jou kan gaan het wat jou betreft helemaal niet hoeft

als hij deze week zowiezo al dingen met andere meisjes gaat doen mischien zoenen enzo, dan is het toch duidelijk dat je hem beter niet terug kan nemen.
ik heb ongeveer hetzelfde gehad mijn vriend hij had toen wel een ander meisje geschuurd hij zegt dat het gewoon heel even was omdat zn vrienden zeiden van ja doe gewoon voor de lol. en dat het verder niks betekende maar als hij verder was gegaan had ik hem niet meer terug genomen. ik heb er daardoor al lang over na moeten denken. maar hij wou mij juist terug die break was ook mijn idee dus het is wel weer goed gekomen. maar ik zou gewoon erachter zien te komen of daarna aan hem vragen wat hij die week gedaan heeft. als hij verder niks met een ander gedaan heeft geeft ie waarschijnlijk toch nog heel veel om je. maar anders zou ik hem gewoon laten. dan is hij het niet waard. en goed nadenken wat je zelf wil. waardoor het fout is gegaan en of het nog wel zou werken tussen jullie als het weer goed zou komen. en de rest is dan aan hem
succes

Hoe bedoel je?

Als in: Maak jij er ook wat van deze week en leef je uit. Want dan kan ik me ook even lekker uitleven op anderen. En als ik daar klaar mee ben kom ik eventueel wel weer terug naar jou.

Althans, zo komt het ook op mij over hoor. Ik zou hem lekker vergeten en verdergaan. Laat zien dat je sterk bent en zonder hem kan. En alstie je dan nog terugwil zou ik hem lekker eerst aan je voeten laten liggen. Maar he, dat ben ik dan weer.

sorry hoor … maar als je een break hebt dan heb je nog wel wat maar
dan heb je rust met elkaar dan ga je toch niet zeggen, maak er wat van als
vrijgezel dan zou het voor mij al over zijn … ik zal als ik jou was goed nadenken, en met hem anders nog even praten. Want een break maar dan
genieten als vrijgezel klopt niet helemaal … want stel hij realiseerd zich
ik wil bij jou blijven, maar hij heeft in de tussen tijd wel ff andere wijfen
gehad dus … dat zegt inderdaad meer over hem dan over jou :wink: succes! X