Werkt dit?

hoi
ik had een vraagje ik zou graag wat willen afvallen voor de zomer en ik was een beetje rond aan het kijken op youtube en toen vond ik dit weet misschien één van jullie of het werkt?
alvast bedankt xx

upje

de link doet het niet bij mij.

oh raar wacht misschien doet ie het nu? :http://www.youtube.com/watch?v=lsQNsh4fAbk

uuuuuuuuuup

niemand? :c

Ik denk dat het wel zou kunnen werken!
Btw: Dit hoort bij Food & Sport.

Diet Health maakt wel goede filmpjes. Had ik ooit een abbo op, maar er kwamen zoveel filmpjes (ook veel waar ik niks aan vond) dat ik het had opgezegd :stuck_out_tongue:

Maar opzich, die filmpjes zijn goed. Maareh… waarom wil je een platte buik zonder crunches… als je het graag wil, dan doe je dat toch gewoon :slightly_smiling_face:

ik zou zeggen probeer het eens, dan weet je uiteindelijk wel of het werkt of niet :’)

dankjewel voor jullie reacties ik zal het proberen! n_n

Haha, ik heb geen idée of het werkt, zal wel gaaf zijn :stuck_out_tongue: Maar ik doe ook buikspieroefeningen, nu iets van anderhalve maand elke dag 120 per dag, niet allemaal achter elkaar aan hoor, met pauses, maar dan merk je ook na een paar weken echt wel verschil hoor! Ik denk dat dat toch het beste werkt … Succes !

ademt ze nou gewoon in? :stuck_out_tongue: