Ik heb een vraag, ik wil graag m’n buikje kwijt en ik vroeg me af of iemand de workouts van Tiffany Rothe doet op Youtube en mij kan vertellen of deze en deze werken.
Alvast bedankt!
Ja en Nee,
Sport draagt bij maar het belangrijkste als je je buikje wilt kwijtraken is voeding.
Je kan sporten wat je wilt maar als je teveel/te slecht/te weinig eet zal je heel moeilijk je buikje kwijtraken.
Verder is het aangeraden om te variëren qua beweging. De oefeningen opzich zijn goed maar doe je het iedere dag over een langere periode zal het minder effect hebben omdat je lichaam eraan went.
Die eerste leek me meer voor de armen en die tweede ziet er niet zo intensief uit. Maar als je wilt afvallen, is alle beweging goed. De vraag is meer: is dat nodig? Of wil je gewoon strak worden? Dan moet je misschien gewoon even beter researchen naar welke oefening voor welke spieren is.
Wil een strakkere buik maar heb ergens gelezen dat je eerst je buikje kwijt moet dan.
Lees even de tip van DennaMichelle.
Het gaat er om hoeveel je eet en sport. Als je nog steeds minder verbrand dan je eet, ga je geen vet verliezen…