Werkt de Oral B white expert tandpasta?

Ik wil deze graag kopen omdat ik hele gele tanden heb, maar werkt deze? En hoelang duurt het voordat je verschil ziet? X

Ik heb 'm nooit gebruikt, maar het schijnt dat tandpasta’s je tanden helemaal niet witter kúnnen maken. tenminste, dat heb ik ergens gelezen een keer.

Nou, het wordt witter omdat je het glazuur erafhaalt. Wat dus slecht voor je tanden is.
Voorkomen is beter dan genezen, maar toch.

Denk het niet, eerlijk gezegd.

Om je tanden witter te krijgen moet je het niet gebruiken, ik gebruik de tandpasta omdat het je tanden zo goed schoon maakt. Het werkt echt heel goed en de smaak is ook lekker. Ideale tandpasta! :slight_smile:

ik heb m ook, hele fijne en lichte smaak. het maakt idd ook goed schoon
ben het helemaal met @alinakooyman eens

Ik heb ook de tandpasta van Oral B Expert, maar niet om perse wittere tanden te krijgen, want ik vind van mezelf al dat ik mooie tanden heb.
Niet spierwit, maar dat vind ik er ook niet natuurlijk uitzien.

En als dat je doelstelling is, zou ik hem niet kopen.

Maar als je een fijne tandpasta wil, die je tanden grondig schoonpoetst, zou ik je hem wel aanraden.

Maar verwacht zeker geen wonderen!

Nou, tandpasta’s werken dus niet om je tanden witter te maken. Dit kan alleen de tandarts door te laseren. Zo’n zelfbleeksetjes van de drogist helpen ook niet en kun je glazuur/tanden zelfs beschadigen als je niet oplet. Maar daar ging het niet :stuck_out_tongue:
Ik heb zelf ook best gele tanden en heb vroeger ook vaker zo’n whiteningstandpasta’s gebruikt, maar die helpen gewoon niet. Dus voor nu is het de geelheid van je tanden accepteren.
Of sparen voor een laserbehandeling :smurf:

als je 2 x poetst per dag zie je al na een paar weken verschill. 2 ofzo

Ja, sowieso fijne tandpasta. Heb geen last van gaatjes meer (:

Nee ze worden er niet witter van, maar hij is wel super lekker. :v

Ik heb trouwens wel Oral B tandpasta, niet white expert maar een andere, en die is echt super lekker idd.