werkstuk nederlands

hoi, ik moet voor Nederlands een werkstuk maken ver het boek van beer.
ik moet een persoon kiezen dus dan kies ik natuurlijk beer maar ik moet weten wat de
uiterlijk, leeftijd, karaktereigenschappen en omstandigheden zijn van beer, weet iemand dat?
en heeft iemand een goede samenvatting van dit boek, het hoeft geen lange samenvatting te zijn want het moet minder zijn dan 1 bladzijde als je dit weet reageer dan ffe dan ben ik echt super blij want het lukt echt niet!
dikke kusss :couplekiss_man_woman:

Probeer je het überhaupt zelf te doen?

jaa tuurlijk! alleen het lukt niet!

Volgens mij heb je dat hele boek nog niet eens opengeslagen…

nou ik heb dat boek gewoon gelezen hoor, maar dat vroeg ik niet

Als je het boek gewoon normaal gelezen had dan had je die dingen wel kunnen benoemen lijkt me toch? :'D

En dan is even een samenvatting in elkaar flansen ook niet heel lastig.

Als je het boek hebt gelezen, dan lijkt me dit zeer makkelijk om te maken. Misschien net even wat beter je best doen met proberen.

ik heb dus een probleem, ik heb het boek nou niet en het moet morgen afzijn, alleen het is biet moeilijk nee klopt maar wat ik alleen vraag ik of iemand wete hoe oud beer is en welke kleur haar ze heeft, en of iemand een goede samenvatting heeft het is gewoon een vraag.

Als je dus gewoon eerder was begonnen toen je het boek wel had, dan had je nu niet in de stress gezeten. En als ik Google, dan krijg ik gelijk allemaal verslagen dus zo lastig is het niet.

Wauw alsjeblieft, doe je eigen huiswerk.

Ohk echt

jezuss mensenn, als je reageert hierop geef dan gelijk antwoord op mn vraag want wat heb ik er aan als jullie zeggen zoek het op blablabla dat vraag ik toch niet en ehh niet lullen dat ik mn eigen hw niet doe want ik heb gewoon 2vragen dat mag toch wel of niet dan?.

Je kan wel zo gefrustreerd reageren, maar als je even zelf Google gebruikt, dan weet je waarom niemand je wil helpen. Als je straks gaat studeren dan kom je ook niet zo makkelijk weg met je huiswerk door anderen te laten maken.

Je geeft dus toe dat je het niet gelezen hebt.
Dus ja ga lekker je huiswerk maken :'D

Ik ga toch ook niet aan jou vragen ‘‘Yo kan jij bronnen in APA zetten? Ja? Oh wil je deze even doen dan?’’

ja sorry dat ik zo reageer maar ik heb het gewoon gelezen en al lang op google gekeken
alleen ik kan niet vinden hoe oud beer is en welke kleur haar ze heeft, julie wel dan? ik heb gewoon 2 vragen enjaa die samenvatting lukt makkelijk indd klopt maar misschien heeft iemand een betere en ik maak de rest gewoon zelf hoor want dit zijn 2vragen van de 25, maar eh sorry dat ik zo reageerde! x

Serieus man waar google jij. Ik google “het boek van beer” en dr leeftijd staat gewoon op google tussen de hits al.

Oh Christus man het is ook echt een kinderboek van 169 bladzijde

Ook dat nog ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

nouu zeg dan gwn ffe dr leeftijd en dr haarkleur doe niet zo moeilijk man jezus :anguished:?

‘Beer is een meisje van 13 jaar oud’

Moeilijk he? Gewoon even googelen