Werknemers gezocht voor in het buitenland : zomer 2018!

Na een geweldige ervaring vorig jaar ga ik in maart 2018 terug naar Turkije om aan de slag te gaan als leidinggevende kinderanimatie in Bodrum.
Nu ben ik voor volgend jaar hoogseizoen nog op zoek naar personeel, ben jij reislustig, sociaal, enthousiast, wel in voor een praatje, hou je er van om onder de mensen te zijn en ben je niet bang om te praten en jezelf soms voor gek te zetten dan ben ik op zoek naar jou! Heb je een tussenjaar, ben je klaar met school/studie of ben je op zoek naar een stage in het buitenland dan staan er nog functies open voor animatiepersoneel, Guest relations personeel en front desk/service balie personeel. Vindt jij het fijn om een Nederlands aanspreekpunt te hebben tijdens jouw tijd in het buitenland dan kan je altijd bij mij aankloppen. Dus mocht je interesse hebben in een baan onder de zon, een geweldige ervaring in het buitenland waar je vrienden voor het leven maakt, nieuwe talen kan leren en herinnering en om nooit meer te vergeten maakt neem dan contact met mij op. Het gaat om het hotel Grand Park Bodrum van Corendon. Mocht je geen interesse hebben in een baan maar wil je mij wel graag helpen dan dit bericht zo veel mogelijk delen a.u.b.
Voor meer informatie kan je me een bericht sturen via Facebook naar Senna Barake of een mail sturen naar sennarebecca@gmail.com.

After having an amazing time in Turkey last year I will return to Turkey in March 2018 to start as chief children’s animation in Bodrum. Right now we still need staff for summer 2018. Do you have the urge to travel, are you enthusiastic, always in for a good conversation, do you love to be amongst people and are you not afraid to talk in front of people and to make a fool out of yourselve every now and then, then I am looking for you!
Do you or will you take a gap-year, have you finished school or are you looking for an internship in a foreign country then there are job openings for animationstaff, guest relations and service desk staff. If you’d like to have someone to come to with questions or anything at all during your stay you are always welcome to ask me. So if you’re interested in a job underneath the Sun, an amazing experience in a foreign country where you’ll make friendships that will last a lifetime, the chance to learn new languages and to make memories you’ll never forget then contact me. These job openings are for the hotel Grand Park Bodrum from Corendon. If you’re not interested in a job but you would like to help me then please share this message as much as possible. For more information you can send me a message on Facebook Senna Barake or e-mail me at sennarebecca@gmail.com.