werkkleding aandoen

Ik krijg morgen mijn werkkleding maar waar the hell moet ik die aandoen? :flushed:

voor mensen die eerder hebben gewerkt in een supermarkt/drogisterij hoe ging dat bij jullie? Zeggen ze gewoon doe voor vandaag maar je normale kleding of moest je omkleden in de wc ofzo ben wel benieuwd eigenlijk

Ja ff omkleden ergens inderdaad, desnoods gewoon ff in de kantine. Hemdje eronder aan. En de volgende keer gewoon thuis.

In de kantine/keukentje en anders bij de wc’s. Doe ik nu ook nog steeds, want ik ga echt niet met dit warme weer naar werk fietsen met een lange broek aan

WC of kantine

Bij ons kleed iedereen zich om bij de kluisjes. Ik heb vaak genoeg meiden en jongens gezien die ff op hun blote buik of in hun bh stonden omdat ze zich aan het omkleden waren. Als je dat niet chill vind kun je voor de zekerheid een basic zwart shirtje/hemd aantrekken en dan daar je werkkleding over.

Ik doe mijn werkkleding gewoon thuis aan? Wist niet dat zoveel mensen zich op hun werk omkleden.
Nu werk ik met alleen maar mannen dus ga ik ook niet ff mijn shirt uitdoen bij de kluisjes maar toch :’)

Mijn werkbroek doe ik thuis al aan, mijn bloes daar in de kantine. Ben toen het 30 graden was ook vaker in korte broek aan gekomen, en toen omgekleed in de wc.

Wij mochten de kleding niet mee naar huis, maar kleedden ook ik de kantine om.
Werkte met bijna alleen maar jongens en vond t nogal akward daar in bh/hemptje en onderbroek te staan… Iedereen deed t wel en na een tijde wende het, niemand was bezig met ‘kijken’

goodluck met je eerste werkdag :slightly_smiling_face:

De eerste keer kleedde ik me gewoon even in de wc om, maar bij ons kwam iedereen gewoon in z’n werkkleding vanaf huis.