werken

heehoi !
morgen moet ik werken van 7 uur 's morgens tot 1 uur.
ik werk een een supermarkt bij de bakkerij.
& ik heb totaal geen zin !
wat doen jullie om wel weer zin te krijgen ?
wat zeggen jullie tegen jezelf ?
want k heb echt geen zin !

bedankt ! <3

xxxxxxxxxxx

Eh, gewoon heen gaan. Je kiest er zelf voor om te werken.

“Denk aan het geld. Denk aan het geld. Denk aan het geld.”

Hetzelfde als crayon :’). Ik werk niet voor m’n plezier.

gewoon gaan:)en hopen dat het toch nog gezellig word of dat de tijd vliegt.
moet morgen ook werken

Ik denk ook de hele tijd aan het geld :stuck_out_tongue:
Elke tien minuten, elk half uur, elk uur, … zeg ik: dat is dan weer ¤… er bij :slightly_smiling_face:
En op het einde van de dag en maand ben ik altijd blij met het bedrag.

Ik werk nu al 3 dagen van 8 tot 5 en ik blijf ook aan het geld denken :stuck_out_tongue: En als je leuke collega’s heb kan je daar ook een beetje naar uitkijken :slightly_smiling_face:

ik moet morgen ook helaas en ik voel me toch beroerd denk dat ik ziek word:(
zucht!

ik denk altijd aan het geld& ik heb gelukkig leuke collega’s waarmee het altijd gezellig is

Ik denk altijd aan 't geld, en dat ik die avond weer lekker thuis op de bank zit!

Ik moet morgen ook de hele dag werken maar ik focus me gewoon op de lol die ik heb met mijn collega’s en wat ik er allemaal aan heb.

Ik denk ook aan het geld, de mooie laarzen oid die ik dan aan het einde van de maand kan kopen etc. Ik ga ook altijd heel veel doen als er geen klanten zijn schoonmaken enzo want als ik bezig ben gaat de tijd lekker snel.

haha ik moet precies hetzelfde, bij welke supermarkt werk je? ik bij de appie in naarden, maar moet al om 6 uur beginnen tot 1

Oja dit ken ik ( ":

Nou gewoon gaan met die banaan
ze bijten je heus niet hoor XD

Heel herkenbaar. Aan het geld denken ja, aan het eind van de maand ben ik toch maar wat blij met de eurootjes op m’n bankrekening! En ik kijk altijd uit naar de avond want dan ga ik meestal uit. En trouwens, als je lekker bezig bent gaat de tijd veel sneller, niet steeds op de klok kijken. Bij de bakker van een supermarkt werken is trouwens wel heel leuk en afwisselend. :grin:

bij mij helpt het niet aan het geld te denken(ook al zit ik wel eens te rekenen achter de kassa) focus je op je klusjes om die extra goed te doen, klets met collega’s, als het kan- praat met klanten om die enthousiast te maken, of, een spelletje wat ik wel eens doe- verbied jezelf op de klok te kijken tot je het echt absoluuuut niet meer uit kan houden(maar dan ook écht niet meer, niet stiekem gluren!) en 9 van de 10 keer valt het mee, als het tegenvalt… des te erger xD Scces morgen, maar ik moet langer!:stuck_out_tongue:

denk aan 't geld hahaha. of aan gezellige collega’s ?
dat helpt bij mij altijd ^^

ik kan niet werken dus wees blij dat je mag (: