Werken.

Hoeveel uur werken jullie per week in de vakantie ? en hoe vind je dat?

Ik werk bij een supermarkt bij het brood( brood bakken, snijden, verpakken enzo) werk gemiddeld 20/25 uur per week. Er zitten weken van 10 uur tussen maar ook weken van 40 uur. Ik vind dat persoonlijk een beetje te veel, ik heb het gevoel alsof ik geen vrije tijd meer heb.

Als ik naar school ga werk ik 12 uur per week. In de vakanties werk ik normaal 30/40 uur per week. Maar nu heb ik ff geen werk dus werk niet. :stuck_out_tongue:

15 uur per week

5 dagen per week ong. 9 uur per dag.
dus ong. 45 uur per week.

Ik werk niet, ik ben een luie donder. Maar als je het zelf teveel vind kan je er tog zelf iets aan doen?

Ik doe met je mee, maar ik moet eigenlijk wel… heb geen geld meer :zipper_mouth_face:

Ik werk 2 uur per dag, 5 dagen per week, dus 10 uur per week hihi…

Ik werk nog niet, heb volgende week vakantiewerk maar da’s maar voor 2 weekjes. Dan werk ik 5 uurtjes, 5 dagen per week.
Ik heb nog werk nodig voor het weekend als ik weer school heb maar kan niet echt wat vinden :confused:

Ik werk rond de 20-30 uur in de week. Ben cassiere in een supermakrt. & zelfs op werk leer ik nog leuke jongens kennen :grinning_face_with_smiling_eyes: Voelt goed om betaald te worden en een knappe kerel te leren kennen.

& ik krijg ong. 400 euro per 4 weken. Dus ik werk liever nog meer om nog meer geld te hebben.

Voor de mensen die zich afvragen hoe oud ik ben: Ik ben 17 jaar!

haha ik ook, geld is op. Ik ben nu hard op zoek naar werk stiekem.

per week verschillend maar ik moest maandag-woensdag en dan vanaf zaterdag-woensdag (5 uur per dag maar je bent wel hele dag kwijt ><, ja ik werk ook op zondag). Dus ongeveer 25 u per week :slightly_smiling_face:, vind het op zich niet te veel heb toch niet veel beters te doen ><

ik werk echt veeeeeel te weinig
ik heb maar 2 dagen per week
en dan meestal maar 4 uurtjes per dag
en dat vind ik best wel weinig zo in de vakantie

.

Ik werk elke week 40 uur, en dat al 9 maanden lang… Maar nu heb ik een weekje vrij! :slightly_smiling_face:

ik pas heel soms een keer op.
maar geen vaste baan.
haha.

Ik werk van Dinsdag t/m Zaterdag. De uren verschillen nogal. Verdien iets rond de 600 euro per maand. XD

Ik werk afwisselend, ligt eraan welke diensten er openstaan.
Na de zomervakantie moet ik waarschijnlijk 36 uur gaan werken, omdat ik een jaar geen school heb.

Ik werk deze maand dan best veel. Volgende week vier dagen van 7 tot 5 en een dag van 6 tot 1. Ik kijk er altijd vreselijk tegen op van, O nee niet weer werken. Maar als ik eenmaal bezig ben vliegt de tijd. En aan het eind van de maand ben ik natuurlijk ook weer blij met me rekening(A)