Werken tussen de honden.

Ik heb nu mijn tweede (halve) dag gewerkt in een dierenpension. Voornamelijk tussen de honden. Ze zijn allemaal heel lief enzo maar het stinkt er zooo erg. Niet eens naar uitwerpselen, want het wordt echt heel goed schoon gehouden daar, maar gewoon naar heel veel honden bij elkaar. En pens, want dat krijgen ze gevoerd. Het eerste uur dat ik daar ben word ik er behoorlijk misselijk van, maar daarna ruik ik het niet meer. Wanneer ik thuis kom echter ruik ik niets anders meer… Het komt in vlagen, maar wel heel veel. Die lucht haalt mn eetlust weg en maakt me misselijk, en t kan echt nergens vandaan komen, want mn kleding ligt in de was, ik heb een half uur heel heet met heel veel zeep gedouched, heb inmiddels al een half parfumflesje leeggespoten, en ja, uit wanhoop zelfs mn neus schoongemaakt x’)

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit kennen en er iets tegen weten :3
De rest van mn collega’s schijnt er niet zoveel last van te hebben -.-

Ik heb werkelijk geen idee.
Misschien zweet je nogal veel, en kunnen de nare geurtjes + met alle geuren en kleuren daar gemixt zijn, waardoor het in combinatie niet zo’n hele frisse geur wordt?

Ik ken dat probleem wel, volgens mij moet dat na een aantal keer gewoon weg gaan. Dat je er aan gewend raakt zeg maar, en dat je het niet eens meer ruikt. Want nu ben je er nog maar net bezig.

Ik ruik het ook thuis als ik op de bank zit ofzo, dus lijkt me niet dat het daardoor komt?

Ik hoop het echt. Mensen om me heen vinden me helemaal niet stinken ofzo namelijk, het zit echt in mn hoofd ofzo xD

Als ik iets vies ruik de hele dag, heb ik daar thuis ook nog last van.
Het lijkt dan inderdaad alsof het nog aan je vast hangt, terwijl je toch gedoucht hebt enzo.
Weet niet precies hoe het komt, maar na een tijdje gaat dat weg.

ik denk dat je er vanzelf wel aan gewend raakt :slightly_smiling_face: