Werken op een Summercamp in de USA

Hoi meiden,

Wellicht zit ik hier niet helemaal goed op het Girlscene forum, aangezien de gemiddelde leeftijd misschien wat lager ligt, maar wie niet waagt wie niet wint!

Ik wil volgend jaar zomer ontzettend graag als begeleidster naar een Summercamp in de USA. Ik heb al een aantal organisaties waarbij je je kunt aanmelden e.d. (o.a. Activity International, Travel Active en CCUSA). Deze organisaties hebben ook ervaringen van jongeren op hen website staan, maar ik zou graag meer ervaringen horen van onafhankelijke mensen (met die reacties op de website van de organisatie zelf weet je nooit zeker natuurlijk :wink:).

Dus:

• Zijn er hier meiden die zelf als begeleider naar zo’n zomerkamp zijn geweest (of iemand kennen die dit heeft gedaan)
  • Via welke organisatie ben je gegaan en hoe heb je dit ervaren?
  • Hoe heb je de periode in de USA ervaren?

De meeste organisaties bemiddelen ook bij het zoeken van een baantje als Au Pair of wanneer je naar high school wil, dus als er meiden zijn die zoiets hebben gedaan: ik hoor graag jullie ervaringen!

Dat vind ik stoer van je!

Wauw dat lijkt me echt gaaf! Zelf geen ervaring mee, helaas. Ben ook pas 16 dus achja, wie weet over 2 jaartjes! :grinning:

Toch bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:
UP!

Precies dit :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij heeft van eind mei tot 3 dagen geleden gewerkt op een zomerkamp in de USA. Nuja, zij is Amerikaans en heeft als kind daar al ervaringen mee… Ik heb haar foto’s gezien en ze lijken me erg leuk! Wel primitief maar dat hangt van kamp tot kamp af denk ik.

Nuja, daar heb je natuurlijk niet veel aan. :stuck_out_tongue: maar ik dacht ik deel het eventjes.

Ik ben momenteel ook nog op zoek naar één of ander vrijwilligerswerk in het buitenland. Dat zal waarschijnlijk Nieuw-Zeeland of Canada worden bij mij :slightly_smiling_face:

BITCHES SAY WHAT.
:3

Lijkt me heel gaaf, maar moet je daarvoor geen werkvisum aanvragen? Dat is echt een hoop gedoe in de VS.

Gaaf joh!
Ik ben via Travel Active naar USA gegaan voor Highschool year, maar ik vind het zowizo een zeer goede organisatie. Zit onlangs zelf ook te denken aan Summercamp ofzo lijkt me ook echt gaaf ^^

Bedankt voor jullie reacties!

@CinnamonCream; Je moet een J1 visum aanvragen voor werken en reizen in de VS, dat zal inderdaad niet heel gemakkelijk zijn, maar alle organisaties waar ik tot nu toe heb gekeken helpen je bij het regelen van dit visum.

@LOVINGxLIFE; Aah Highschool wilde ik ook doen toen der tijd, mocht alleen niet van m’n ouders, die vonden me te jong :frowning_face: Fijn om van een buitenstaander te horen dat het een goede organisatie is!

dit.

UP! Meer meiden die zelf ervaring hebben of iemand kennen die zoiets heeft gedaan?

Ik heb tijdens mijn verblijf daar wat problemen gehad waardoor ik van gezin moest veranderen. Travel Active heeft me toen echt goed bijgestaan en geholpen met alles. Door het jaar heen hebben zowel ik als mijn ouders goed contact gehad met hun organisatie dus het is zeker een goeie :slightly_smiling_face:

Succes in ieder geval! ^^

jaloers!

dit.