werken op een camping

HoiHoi,
Ik ben Racheal, 17 jaar en ik zit er al een tijdje aan te denken om volgende zomer op een camping te gaan werken. Het lijkt me heel spannend maar ik wil het heel graag een keertje doen. Rond deze periode kan je solliciteren voor vakantiewerk. Ik wil graag weten of het echt zo leuk is als ik denk, dus je ervaring delen mag!! en daarnaast weet ik niet goed welke campings ook 17 jarige mensen aannemen dus als je nog tips of campings weet, Let me know.

Thanks a lot
xo Racheal :flushed:

Wat wil je voor werk gaan doen? Horeca, receptie, animatieā€¦? Ik kan uit ervaring vertellen dat het echt wel leuk is, maar het ook heel sterk ligt aan het team waar je in zit en aan de eigenaren van de camping. Sowieso is het hard werken. Animatie verdiend heel slecht terwijl je je 3x in de rondte werkt, dat moet je niet erg vinden.

Ik weet niet zeker of animatie iets voor mij is. Ik houd van creatief bezig zijn maar ben niet echt heel erg enthousiast. Verder lijkt horeca mij wel leuk of in een winkel op een camping werken lijkt me ook erg leuk. Ja, natuurlijk is een leuk team erg belangrijk. Op welke camping heb jij gewerkt?

xx

Ik heb in 2008 op camping de Pampel gewerkt in Hoenderloo. Als het nog steeds dezelfde eigenaren zijn kan ik maar 1 ding zeggen: ga daar ASJEBLIEFT niet werken.
In 2010 heb ik op camping Petite Suisse gewerkt in Belgiƫ via Vacansoleil. Niet veel met de eigenaren te maken gehad en had een leuk team.