werken in een supermarkt

hee
ik zoek een baantje en nou leek mij achter de kassa in een supermarkt werken wel leuk heeft iemand er ervaring mee?

Nee! En ik zou er ook nooit willen werken.
Upje voor jou!

Je bent wel wat aan de oude kant. Na je 18de willen ze je meestal niet meer bij een supermarkt.

idd, en het verdient ook slecht.

huh wat vreemd xD hier willen ze je niet onder de 18 in de supermarkt (aan de kassa tenminste)

Het verdient helemaal niet altijd slecht Smurfkuh :wink: Ik verdien veel meer dan het minimumloon en zit ook achter de kassa.

het verdient zeker niet slecht!!! das egt bull shit… heb zelf ook achter de kassa gezeten ik vond het gewoon niet leuk ik iriteer me nogal snel als mensen bot ofzo zijn… daar moet je tegen kunnen en dat kon ik niet! maar slecht verdienen doet ut zeker niet!!! ik was toen 21 en ik kreeg iets meer dan 9 euro per uur… das veel meer dan de baan die ik nu heb

Volgens mij verschilt het heel erg per supermarkt hoeveel je verdient…

hmzs waar ik heb gewerkt, de plus & jumbo verdiende ik echt super slecht…

Ik werk nu ook achter de kassa en het verdient idd heel slecht, maar dat is omdat ik via een uitzendbureau moest komen werken.
Maar van de supermarkt zelf krijg je meestal wel boven minimumloon. Het is alleen echt geen leuk werk, het is eentonig, onpersoonlijk, en ik krijg er rugpijn van… Mensen gedragen zich vaak asociaal tegen je (hoewel er ook leuke mensen langskomen!). Het is niet echt een aanrader…

Ik werk als caissière bij de c1000, ik ben 18 en verdien ruim 5 euro per uur en daar komt nog een euro bovenop aan vakantiegeld.
Het is op zich wel leuk werk. Al zijn er soms echt enorme zeikerds bij, en dat is dan wel weer vermoeiend. Je krijgt er vooral in het begin ook wel last van je rug van, weet je dat alvast.

Ik heb bij de SdB gewerkt achter de kassa en ik vond het goed betalen, 16 jaar en 4,60 per uur! Plus vakantiegeld en je kunt aan t eind van t jaar nog een boel geld van de belasting terugkrijgen.
Nadeel is dat het eentonig werk is, slecht voor je rug, en vervelende klanten (oja en soms heeeel druk en soms helemaal niemand)

Valt echt wel mee hoor!
Ik ben 16 (en dus cassiere) en verdien iets meer dan 5 euro per uur. Daarbij komt dat het niet echt zwaar werk is, maar wel leuk en gezellig omdat je wel contact met klanten hebt. Ook is het een relaxed baantje omdat je omdat je vaak veel collega’s hebt en dus makkelijk een dagje vrij kunt nemen door te ruilen met een van hen!

Ik heb eerst een jaar kassa gedaan, en daarna overgestapt op versafdeling. Kassa wordt na een tijdje wel heel eentonig werk, maar als je leuke collegas/klanten hebt is het prima te doen.

Ook qua geld zit ik echt wel boven het minimum jeugdloon.

Haha een vriendin van mij doet kassa, je hebt echt vervelende klanten die ertussen zitten die zeuren dat je er een korting niet hebt afgehaalt en het bonnetje helemaal na checken of je niets vergeten bent. En ja je zit alleen maar en doet ''bliepbliep ‘’ ik doe zelf vakkenvullen (@ albert heijn) en dat is wat fijner, dan loop je vrij rond en kun je rustig een praatje maken met vrienden als je die ziet, en vakkenvullen is niet erg zwaar en bij albert heijn en andere supermarkten verdien je wel redelijk geld.

thnx voor de reacties maar als ik dit allemaal leees ga ik toch maar iets anders zoeken :stuck_out_tongue:

Vakkenvullen is opzich wel leuk.
Dat doe ik bij de Hema. :3

Heb bij het vlees/kaas gestaan, en moest ook dat vak met de voorverpakte kaas, huzarensalade, leverworst en zo aanvullen.
VRESELIJK!
Echt, soms stond ik van 8 tot 5 en dan ging ik echt dood ; )
Maar ik mocht die baas ook niet echt, en er werkten haast geen mensen van mijn leeftijd. Scheelt denk ik wel als dat wel zo is hoor! En sowieso heb je meer contact met mensen als je achter de kassa zit.

vinden jullie 5 euro voor een vakantiejob goed betalen ?
hier krijg je minimum 6 euro en nog wat betaald

het is niets voor mij, alleen maar zitten achter een kassa.