Werken in een Callcentrum?

Hoi,
Ik zoek een vakantiebaantje, en zag een vacature voor werken in een callcentrum. Heeft iemand ervaring hier mee?
(Aangezien niemand houd van die reclame telefoontjes, maar ik toch wel geld wil verdienen…)

Je moet wel commercieel aangelegd zijn.
Een vriend van mij wilde het ook doen, maar die werd afgewezen door zn stem <<
(terwijl hij verder geschikt was voor de baan en er niks mis is met zn stem o__O)

Afgewezen om z’n stem? dat is raar haha x]

woow idd, dat je werd afgewezen vanwege je stem! O.O
ik heb er geen ervaring mee…
dus dit kan je zien als:: UP!

Ja die was niet overtuigend genoeg. Terwijl hij bij Streetwise heeft gewerkt en altijd mensen kon overtuigen U__U

ik heb bij een callcenter gewerkt en ik ben er weggegaan omdat ik het nog al lullig vond dat je mensen dingen probeerd te verkopen die in werkelijkheid helemaal niet zo mooi zijn. Maar ieder zn eigen ding.

hoe oud moet je daarvoor zijn dan

Het betaald wel zeer goed.

^ Ja dat wel, maar ik weet zelf hoe irritant ik het vind als die mensen me bellen, en ik weet ook dat ik niet de enige ben, dus dat doe ik die mensen niet aan.

Het betaald wel goed, maar het lijkt me vreselijk saai werk.
En bovendien moet je veel doorzettingsvermogen en fantasie hebben om iemand over te halen om iets te kopen…

lijkt me echt niet leuk
een neef van me heeft daar ooit es gewerkt en is daar met trauma’s weggegaan

Tja, mij lijkt het wel leuk, en ook nog goed betaald!
Maar ik weet het nog niet zo goed, je krijgt zo vaak: nee geen interesse te horen, en ik hoorde dat je soms zelf word uitgescholden!
Daarom wil ik graag nog een paar ‘ervaringen’ horen :kissing:

Ik heb er gewerkt. Het betaalde goed, maar ik moest bellen voor uitvaartsverzekeringen en dat is gewoon kut. Want je praat alleen maar bullshit en die mensen aan de andere kant denken dat je er verstand van hebt. Ik vond het niet zo fijn om mensen op te lichten, dus ben ik er al snel mee gestopt.