Werken en loon bij Vila?

Hee! Ehm… Dit heeft niks met fashion te maken, maar het gaat toch om een kledingwinkel:P Nou hier komt het. Ik zou graag bij de Vila willen werken, maar werk jij bij de Vila of ken je iemand die bij de Vila werkt? & of je dan weet hoeveel je op je 16e verdient?? & vinden jullie het kunnen als ik of iemand gelijk bij de 1e keer, dus zeg maar als je een sollicitatieformulier gaat vragen of vragen of ze nog opzoek zijn naar mensen. Al gelijk vraagt hoeveel je gaat verdienen? Dankje!

Waarschijnlijk verdien je minimumloon of heel misschien net iets erboven, maar een vetpot zal het niet zijn. Oh en meteen vragen naar je loon is best wel not done, doe dat pas na een paar gesprekken of vlak voor je echt wordt aangenomen.

Btw, voortaan een duidelijkere titel aub!

hm tsja, ik vind het eerlijk gezegt niet kunnen dat je meteen gaat vragen hoeveel je verdiend, komt op de 1 of andere manier beetje onbeschoft aan denk ik. Je kunt wel opzoeken wat een gemiddelde loon is van een 16 jarige, en zo veel verdien je dan ongeveer, want daar moeten de winkels zich gewoon aan houden. Verder ken ik er niemand dus heb er geen ervaring mee.

Ik vind het logisch dat je vraagt naar wat je zou gaan verdienen.
Op een keer moet je dat toch vragen, kan je het evengoed meteen vragen

zal denk ik rond de 3,50/4 liggen.

Voor de Vila moet je 18 zijn. Dat is in ieder geval zo in Amsterdam en je moet gewoon je cv afgeven, ze hebben geen sollicitatieformulier. Tenminste dat was toen ik er wilde solliciteren.

Ik heb er ook gesolliciteerd, en ben ook gebeld voor een gesprek maar was toen net een half uurtje aangenomen bij de Vero Moda. Ik ben ook 16, dus je hoeft geen 18 te zjin en het zal ongeveer 3.50 zijn inderdaad. Je moet gewoon je CV, motivatie en je pasfoto inleveren, en dan bellen ze (of niet).

minimum loon voor 16 jaar is 2.75, denk niet dat ze daar 75 cent boven gaan zitten

ik zal idd naar de winkel toegaan met je cv en motivatie en vragen of ze nog iemand nodig hebben voor bijvoorbeeld zaterdag/koopzondag/koopavond of welke dag je dan ook wilt werken. maar houd er wel rekening mee, als je op zaterdag gaat werken dat het er ook dik inzit dat je OOK op zondag/koopavond moet werken, zeg je gelijk: dit wil ik niet, dan kan je het baantje denk ik wel gelijk op je buik schrijven.
en nee je moet niet gelijk vragen naar je salaris. je kan idd op internet kijken wat het minimumloon is van een 16 jarige.

Hoe kom je daar nou bij? Je krijgt zelfs bij de Bas van der Heijden op je 16e al 3,50 en ik geloof dat er geen enkele zaak is die onder de 3 euro gaat voor een 16jarige.

Nou dan denk ik dat je het mooi mis hebt… Ik heb bij heel wat verschillende winkels gewerkt en 3,50 voor een 16jarige is echt een gelukje hoor. Minimum is 2,75 hoger gaan de meeste ook niet.