Werken bij xenos

Ik heb wat rondgezocht op internet maar kon er niks over vinden dus misschien dat een van jullie het weet.

Hoe oud moet je zijn om bij de xenos te mogen werken? (bijbaan)

Want ik zoek echt al heel lang een bijbaantje en ik kan echt niks vinden nu zag ik dat ze personeel zoeken bij ons en dat zou voor mij ideaal zijn aangezien ik dicht in de stad woon enzo en op dat ik xenos leuke winkel vind. Nu zit ik wel met de leeftijd.

Heeft iemand er gewerkt? of werkt er iemand op het moment? Is het leuk??

Ik denk dat je minimaal 15 moet zijn. Dan mag je overigens nog niet achter de kassa, maar alleen bijvullen dacht ik.
Ik werk er trouwens niet zelf, lijkt me niet zo leuk ook eerlijk gezegd… Haha.

ik was er ook een keer heengeweest, toen ik 15 was. Die vrouw ging helemaal vragen waarom wil je hier werken, ben je 16. en omdat ik zo overdonderd was had ik me versproken dat ik 16 was. toen pakte ze de telefoon ging ze bellen naar iemand om te zeggen dat een 16jarig meisje een baan hier wilt. ik kapte het zo snel mogelijk af en liep de winkel uit schaam schaam. maar je moet dus 16 zijn…

die rot leeftijd ook altijd. ik ben pas 14 maarja zo moeilijk is het toch niet om dingen bij te vullen, dat je nog niet achter kassa mag oke. Maar met 2,50 zakgeld kun je echt niet rondkomen dus ik heb het echt gewoon nodig.

Vakkenvullen mag vanaf je 15e hoor.
Heb overigens even rondgekeken op internet en ergens op het Ellegirl forum stond ook een meisje die er vanaf haar 15e al werkte. Dus dat moet geen probleem zijn.

Ik heb bij de Xenos gewerkt, en wij hadden alleen maar mensen vanaf 16 jaar…
15 jaar zou misschien best wel kunnen, vraag het anders gewoon aan een medewerker in de winkel?!

Ik zie net dat je 14 bent. Word je binnenkort 15 ofzo? En nouja… Als je niet bij de xsenos kan werken omdat ze je op je 15e toch te jong is, misschien proberen bij een supermarkt? Daar beginnen de meeste mensen toch wel…

… en anders ga je folders lopen ofzo, dat mag vanaf 14 :]
Verdien je toch nog wat :grinning:

mijn broer werkt daar sinds hij gekapt is met z’n studie, en volgens
hem nemen ze alleen mensen aan vanaf 16. Als je 14 bent mag je
volgens mij nergens in een winkel werken, dus dat wordt dan folders lopen
of dat soort dingen…

Hoe zit dat precies bij de Xenos? Ik wil graag solliciteren maar waar moet je dat vragen gewoon aan iemand die daar werkt? Ik ben trouwens 15 en heb nog nooit gewerkt :stuck_out_tongue:

het algemene ik zoek werktopic is hier voor :slightly_smiling_face: