Werken bij Van Dijk Educatie

Hoihoi,

Ik zit er over te denken me aan te melden voor 3/4 weken vakantiewerk bij Van Dijk educatie Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit ook eens hebben gedaan, en of je dan misschien je ervaring zou willen delen? :slightly_smiling_face:

Zijn er nog meer mensen die zich gaan opgeven/ opgegeven hebben voor week 28/29/30/31?

Liefs

Ik heb vorige vakantie gewerkt bij het boeken controleren, voor 2 week.
In de pauze’s is het erg gezellig en onder de werktijd ook wel, alleen boeken controleren is echt heel erg geestdodend werk… Toch geef ik me nog een keer op voor deze vakantie, omdat het lekker verdient en het toch best gezellig kan zijn.
Bij het boeken controleren zit je op fijne bureaustoelen in een lange rij van 20 mensen ongeveer, en dan zijn er iets van 6 van die rijen. Je krijgt en kar en die moet je samen met je buur leeghalen in een bepaalde tijd (is te doen). Als je je niet inzet of helemaal niks doet kan je een waarschuwing krijgen, na een aantal waarschuwingen word je ontslagen.

Ik zou het wel doen, verdient best lekker en vervoer is gratis :slightly_smiling_face:

Weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar vanaf je 15e mag je dus bezig met boeken controleren, meer had ik nog niet gedaan.

ik heb het één dag volgehouden :’)
maar dat was omdat ik 6u bij de bushalte moest zijn die 45min fietsen van mn huis af is (terwijl die bus zowat langs mn huis reed) en ik miste die bus steeds dus toen ben ik maar gestopt

Oke dan! Dat klinkt niet vervelend haha. Ik kan niet op de website vinden wat je verdient, maar weet jij dat toevallig? Als ik daar aan het werk ga ben ik net 18.

Weet jij misschien ook of je altijd wordt aangenomen als je je optijd opgeeft?

Haha ahw, vervelend! Als het goed is komt de bus 5 minuutjes bij mijn huis vandaan, dus daar zal het hopelijk niet aan liggen!

Oeeh, zou het niet weten… Maar ik denk wel dat ze eerder jongere mensen aannemen, dan hoeven ze je minder te betalen… Ik was toen 15 en werkte er 2 week en werkte er 10 uur per dag geloof ik? Ik had aan het einde iets van 210 euro verdient.
Ik zou rekenen op misschien 20 cent meer dan het minimale loon, maar ik heb geen idee of ze je aannemen, ligt er ook aan op welke afdeling je gaat werken, voor sommige dingen moet je geloof ik 18 zijn dus dan zou je geluk hebben :’)

En als je je nu opgeeft ben je denk ik nog wel optijd.

Dankjewel!
Nog één ding, hoe kan je je het beste opgeven?
Via de mail heb ik namelijk een inschrijfformulier ontvangen, maar het kan geloof ik ook via de website.

Ik heb het gedaan via internet, ik denk dat dat sneller word verwerkt. Geen idee hoe ik dat vorig jaar heb gedaan tho

Ik heb daar ook gewerkt toen ik 16, geloof ik, was (ben nu 21 :x)
Als ik er nu op terugkijk, heb ik het heel gezellig daar gehad. Ligt ook heel erg aan 't groepje waarmee je werkt en in de pauze mee zit denk ik.
Ik moest boeken scannen en dan kwam er een stickertje uit een apparaat en die moest ik op het boek plakken xD Lekker makkelijk werk dus maar erg gezellig!

En kan me nog herinneren dat elke week een prijs werd uitgereikt aan de snelste scanner, maar heb niks gewonnen helaas, was 2e :frowning_face:

Ik had mij toen opgegeven via Adecco

Heb er ook gewerkt. Vond het altijd wel gezellig, maar dat is net wat voor groep je hebt en wat je er zelf van maakt.
Heb een jaar boeken scannen en sorteren gedaan, en twee jaar in het magazijn; boeken uit magazijn ophalen - en later daar controle uitvoeren. Dat laatste was overigens ook geestdodend werk, verschrikkelijk. Daar mochten de mensen staan die het goed deden, maar ik wou achteraf dat ik niet ‘goed’ was. :’)

En opgeven, heb het ook via internet gedaan, en een ander jaar werd ik gebeld dus dat was nog makkelijker.

Kan je daar ook werken als je 20+ bent?

Wat een slechte organisatie is dat zeg :") in de 1e, 2e en 3e van de middelbare haalde ik mijn boeken bij van dijk, raakte er een stuk of 2/3 steevast kwijt en leverde dus niet in. Nooit meer wat van gehoord. Ook vaak verkeerde boeken ontvangen en aso’s aan de telefoon als je een klacht hebt.

Ja dat zal best, had ik ook, maar is geloof ik niet wat ze vraagt of wel?

Nee maar ik mag zeggen wat ik wil of niet? :slightly_smiling_face: