Werken bij twee AH's.

Hello.

Ik werk sinds een week bij de Albert Heijn. Ik heb een contract van 36 uur per vier weken, dit is dus negen uur per week.
De tijden dat ik werk: dinsdag en vrijdag van 20:00 - 21:30 en woensdag en donderdag van 16:00 - 19:00.
Nu zoeken ze bij de Albert Heijn hier in het dorp mensen voor 's ochtends, om te vullen en dergelijke. Graag zou ik hierop willen reageren, maar ik weet dus niet of het überhaupt mág om bij twee filialen te werken.

Is er iemand die dit weet? Alvast bedankt!

Volgens mij mag dat gewoon hoor. Zolang je maar niet bij een andere supermarkt gaat werken. Lees je contract even na en vraag het anders gewoon aan je leidinggevende.

Ja dat mag gewoon, dat het ik namelijk ook gedaan zaterdags bij de één en door de weeks bij de ander.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar ik denk dat het het beste is als je naar je eigen filiaal belt en daar informatie vraagt, dan heb je ieder geval zekerheid.

Oke, bedankt.
Het enige wat in mijn contract staat over locatie; In principe zult u werkzaam zijn in filiaal 1617 te Hoogvliet, doch omstandigheden kunnen overplaatsing naar een ander filiaal noodzakelijk maken.

Niet iedere AH heeft dezelfde baas. Ik zal het gewoon even navragen. Kan je anders niet meer uren bij de AH krijgen waar je nu werkt? Desnoods op een andere afdeling.

Staat er niks over nevenfunctie’s in je contract?

Je kunt het toch gewoon vragen aan je werkgever? Die vindt het vast niet erg en zal het alleen maar leuk vinden dat jij zo enthousiast bent dat je meer wilt werken (gewoon lekker positief doen). Gewoon vragen of zij dat je aan kunnen bieden en of het anders mogelijk is bij een ander filiaal.

Gewoon even bellen naar je eigen filiaal, dan weet je het toch veel sneller dan dat je het hier vraagt op het forum?

Nope, helemaal niets.

Dan mag je ook gewoon ergens anders werken. Als je niet ergens anders mag werken word dat in je contract vastgelegd.

denk dat het wel mag, maar zou het even voor de zekerheid vragen

gewoon voor de zekerheid even vragen maar ik denk wel dat het mag :slightly_smiling_face:

Je kan het altijd proberen.
Geef het wel aan bij de nieuwe sollicitatie.
wat je ook kan doen is bij je huidige AH vragen of je meer kan/mag werken.
Vragen kost niks.

Het kan niet.
Ik had het ook geprobeerd maar toen zeiden ze dat het niet kon en dat ik moest kiezen en als ik voor die andere had gekozen zou ik worden overgeplaatst

Ik wil ook bij AH in het dorp werken. =O

Ja dit lijkt me ook. Dat zou de enige reden kunnen zijn dat ze daar moeilijk over doen lijkt me. Gewoon vragen.