werken bij Scapino

Hai,

Ik heb gesolliciteerd bij de scapino, maar ik vraag me af hoeveel je daar verdiend?
Ik ben 15 jaar, heel veel zou het niet zijn. Op internet kon ik ook niks vinden,
dus probeer ik het maar hier.
Iemand die het weet?

alvast bedankt!

xx

Ik denk rond de 3 euro per uur? Weet het niet zeker…

Ik denk rond de 2,70 per uur.

2.97 is t minimum. dus minder dan dat zal t niet zijn.

Het wettelijk minimum uurloon voor een 15 jarige is ¤2,50.

Ik werk er en ben ook 15 jaar. Ik verdien 3,15.

Netto of bruto? Dan verdien je wel belachelijk veel trouwens, dat is het minimum uurloon voor een 17 jarige namelijk.

Belachelijk veel? lol… ¤3,15 (Netto) verdien je ook als 15 jarige bij de Albert Heijn en op meerdere plekken. Bruto is dan ¤4,10 bij de Albert heijn.

@TS
Deze vraag is overigens wel een vraag die je normaal gesproken stelt op een sollicitatiegesprek. Wacht dat gewoon even af.

Aangezien dat het minimum uurloon voor een 17 jarige is, is dat veel je. Fijn dat het bij de AH ook is, maar wat heb ik daarmee te maken? Ik heb het over het wettelijk minimum uurloon van 2012. Verder niet. Bij elk bedrijf is het anders, dus leuk voor je met je Albert Heijn.

Het is bij mij bruto maar volgens mij gaat er niks vanaf omdat er vakantiegeld e.d bij geteld is ofzo. Ik weet het niet precies, ik werk er pas 2 weken.

Er gaat altijd geld vanaf als het bruto is.

Chanelchique het valt me op dat je altijd zo fel bent op dit forum. Waarom echt?