werken bij Mcdonalds

Hallo meiden,

ik heb donderdag mijn eerste werkdag bij mcdonalds. Maar er staat dat ik daar poetsbare zware schoenen met rubbere zolen moet hebben. Zijn er hier meiden die ook bij de mcdonalds werken, en mij kunnen vertellen waar ik deze schoenen goedkoop kan kopen?.

Alvast bedankt.

Van Haren, denk ik wel!

Ik zou donderdag gewoon wat stevige schoenen aan doen waar je niet snel op uit glijd, mijn ervaring is namelijk dat ik iets koop en dan denk ‘ja fuck iedereen heeft iets anders aan man’ en ze dan niet meer aan wil :’) Dus ik zou donderdag gewoon even kijken wat iedereen aan heeft.

Ik weet niet zo goed wat voor schoenen ik moet kopen. Op All stars en vans glij je daar heel snel uit. Maar wat voor soort schoenen hebben nou rubbere zolen?

Ik werk ook bij de Mac en heb zwarte schoenen van Ecco, bij de Scapino gekocht. Redelijk prijzig (70€ geloof ik) maar ze zitten fijn en ze leven nog steeds na ruim een jaar van viezigheid, gevallen milkshakes, geplette ijsjes en weet ik veel wat allemaal. Die schoenen worden ook veel gebruikt in andere horeca gelegenheden, zoals van die Centerparcs restaurants die vaak heel groot zijn en waar dus veel gelopen moet worden.
Edit: https://www.scapino.nl/ecco/dames-schoenen-comfort-schoenen-veterschoenen-comfortabele-schoenen-ecco-zwart-015370151 Hier lijken ze wel wat op.
Ga je aan de counter werken?

Wordt dat je zomerbaantje of je vaste bijbaan? Want als je daar langer gaat werken, kan je misschien toch beter wat meer investeren in goede schoenen. Ecco’s zijn niet supervlot maar ze lopen heel lekker en zijn goed voor je voeten. Anders heb je aan het einde van je werkdag echt heel erg pijn in je voeten.

Ik werk ook bij Mc Donalds en ik heb via hun schoenen gekregen. Kan jij dat ook niet doen?

Via de McDonald’s kan je schoenen krijgen! Die heten Shoesforcrews ofzo.
Misschien even vragen bij de managers. Die zijn rond de 30 euro dacht ik en die zijn speciaal voor dat soort werk.