Werken bij Lidl/Gamma/Praxis?

Hoi hoi!

Ik wil opzoek naar een andere baan ivm bepaalde zaken, maar nu vroeg ik me dus af wat je als 16-jarige zou verdienen bij de Lidl, Gamma of Praxis? Ik wil het liefst kassa doen

Ga uit van het minimumloon en dan kan het alleen nog maar meevallen.

Volgens mij gewoon minimum(jeugd)loon…

Vriendin van me werkt bij de praxis en verdient echt het aller minst wat mogelijk is voor haar leeftijd dus ga uit van het allerminst voor jouw leeftijd.
Bij de Lidl verdien je wel lekker, en ook nog een bonus als ze weer die prijs winnen van beste groente en fruit. Ook ga je vaak leuke dingen doen met het hele bedrijf, huren ze een zwembad af of een pretpark !

Dat klinkt inderdaad wel heel leuk!

Dit is niet helemaal waar. Ze hebben een keer de Efteling afgehuurd, maar dat was omdat we voor de 5e keer de beste waren in groente en fruit. Dit is niet iets wat jaarlijks zo is. Je hebt wel een personeelsfeest een keer in het jaar met de filialen uit de omgeving.

Oh, en je verdient er inderdaad prima. Volgens mij meer dan het minimum.
Het werk is afwisselend en als je leuke collega’s hebt, dan is leuk om te doen.
Ik werk er in ieder geval al vijf jaar met plezier.
En wat betreft die bonus is dat ook niet helemaal waar. In de vijf jaar dat ik er werk heb ik twee keer een bonus gehad waarvan eentje afhing van een soort van wedstrijd, dus dat was niet in ieder filiaal zo.

@Esmee, Lidl schijnt wel goed te verdienen maar het vakantiegeld zit ook gelijk bij het loon in. En als je leuke collega’s hebt is het werk vaak wel leuk.