Werken bij kruidvat

Ik heb gesolliciteerd bij kruidvat, en wil graag weten hoeveel je als 15 jarige verdient per uur. En hoe is het werken bij kruidvat?

Thanks!:wave:

Hier ben ik ook benieuwd naar, heb ook net gesolliciteerd!

Ik heb het voor je opgezocht en het ongeveer €3,06. Het werken bij kruidvat verschilt per filiaal wel. Maar ga er maar vanuit dat je van tijdens de vul avonden van 17-19 werkt en dat je dan voornamelijk de vracht af stapelt en een vak vult.

Heb zelf ook aantal jaar gewerkt bij Kruidvat, kreeg gewoon minimumloon voor de detailhandel. Weet niet precies wat dat is, maar zou je zo kunnen opzoeken.

Werkte voornamelijk op donderdagavond, vrachtavond en zaterdag/zondag. Beviel mij altijd heel goed, had ook een erg gezellig team. Op vrachtavond werkte ik inderdaad van 17.00-19.00 uur ongeveer, dan was het puur vracht verwerken. Op de donderdagavond en zaterdag/zondag wisselde mijn taken, voornamelijk kassa draaien (nog niet vanaf het begin, maar na een aantal weken mocht ik daarmee beginnen) of in de winkel rondlopen, spiegelen en klanten helpen.

Ik heb twee jaar bij Kruidvat gewerkt als verkoopmedewerker. Dit houdt in dat je achter de kassa staat maar ook aanvulling verwerkt bij vulavonden. Ik heb een prima tijd gehad bij Kruidvat met aardige collega’s. Werken bij Kruidvat is wel echt hard werken en daar moet je wel rekening mee houden. Het is niet weggelegd voor types die al gaan huilen als een nagel breekt of als ze zichzelf snijden in hun vinger.

Ik werk nu bij de HEMA en toen kwam ik er pas achter dat Kruidvat heel hard werken was. Bij de HEMA ligt alles op een veel lager tempo en gaat alles wat professioneler. In het filiaal waar ik werkte werd er niet zo nauw met de regels om gegaan en konden sommige dingen écht niet door de beugel heen. Ook werkt Kruidvat best ouderwets nog met pallets aanvullingen waarbij van alles door elkaar ligt. Je moet dus wel rekening houden dat je dingen moet tillen/slepen.

Kortom: ik heb een prima tijd bij Kruidvat gehad, maar het is niet erg professioneel qua regels en het is hard werken.

Ik heb er ook een aantal jaar gewerkt, op de vulavonden maandag en woensdag en soms kassa overdag. Het is niet echt het beste werk, hard werken voor een relatief laag loon en god wat kon het chaotisch zijn, zeker qua inplannen. Maar als je met een paar leuke meiden 's avonds werkt kan het nog best gezellig zijn :slightly_smiling_face:

Tevens wil ik ook nog meegeven dat je pas vanaf 16 jaar kassa mag gaan doen.