Werken bij Hollister

Hallo iedereen!

Ik zit er al even aan te denken om spontaan te solliciteren bij hollister. Alleen vraag ik mij af, hoe verloopt de sollicitatie (in groep?) en hoe is het daar om te werken (sfeer, etc) ? :hugs:

Op je zeventiende kun je beginnen met werken bij Hollister. Om te solliciteren loop je gewoon een de winkels binnen en vraag je of ze nog mensen zoeken. Als dat het geval is dan wordt je uitgenodigd voor een sollicitatie die twee keer in de week op vaste tijdstippen gehouden worden. Het is afhankelijk van het aantal sollicitanten hoe de sollicitatie verder verloopt. Meestal moet je wat over jezelf vertellen en worden er een paar vragen gesteld over wat jij van Hollister vindt. Tijdens de sollicitatie kan je aangeven of jouw voorkeur gaat naar de functie van Brand Representative (BR) of Stock Associate (SA).

Het werken bij hollister is heel leuk! Je leert er veel mensen kennen met verschillende nationaliteiten, en iedereen is heel open wat zorgt voor een goede sfeer :slightly_smiling_face:. Mocht je nog meer willen weten vraag het gerust :slightly_smiling_face:

Super bedankt! Ik ben bijna 18 dus dat is geen probleem. Ik zou graag in de winkel zelf willen werken dus dat is Brand Representative neem ik aan? En het is dus wel degelijk in groep? Ik ben daar wel een beetje bang voor eerlijk gezegd. Ik kan wel goed met anderen omgaan, maar in het begin moet ik er soms even wat inkomen, gewoon het nieuwe. En moet je ook kleren van hollister zelf dragen op je sollicitatie? Of kan je het ook gewoon wat afwisselen? Alvast super bedankt!

Yes, als BR werk je in de winkel en help je klanten etc. Het ligt er echt helemaal aan hoeveel mensen er op de sollicitatie af komen, ik heb zelf ooit een sollicitatie gehad met een manager en nog een ander meisje erbij. Dat was vooral een gezellig gesprek en uiteindelijk zijn we beide aangenomen. Voor de sollicitatie hoef je niet beslist kleding van Hollister aan, dus trek gewoon aan waar jij je goed en zelfverzekerd in voelt :slightly_smiling_face:

Wat zijn je kansen ongeveer? Ik hoop dat het bij mij ook zo goed gaat!

O ja en nog iets, ik had ook gelezen dat er nogal strenge regels waren? Bijvoorbeeld over haarkleuren, ik ben nu mijn haar aan het laten uitgroeien, je ziet het niet heel erg de uitgroei in het donker maar in het buitenlicht lijkt het meer op een natuurlijke ombre. Zou dat een probleem zijn?

Een jaar geleden waren ze nog best streng ja, maar dat is nu gelukkig niet meer zo :wink: Dus haarkleur maakt helemaal niet uit. Het enige waar ze nog een beetje op letten is dat je niet teveel makeup op hebt. Je kan wel wat op doen maar het moet er wel natuurlijk uit zien. Wil je in Utrecht, Rotterdam of Maastricht gaan solliciteren? Ik werk zelf in Maastricht :slightly_smiling_face:

Dat doe ik sowieso al niet veel mij zwaar opmaken, maar een beetje foundation en concealer kan wel toch…En in kom uit België, haha, dus het zal in België solliciteren zijn! Ik hoop maar dat het een beetje hetzelfde is dan :wink:

Volgens mij is het overal zo’n beetje hetzelfde. Heel veel succes in ieder geval!

Dankuwel!