Werken bij Efteling

Hoi!

Ik vroeg me af of hier meiden bij de Efteling werken? Is dat leuk? Verdient het goed? Ik hoor van de een van niet, en van de ander van wel. Ben wel nieuwsgierig, want wil er misschien gaan solliciteren!

xx

Ik ken een meisje die er werkt, die het wel leuk vindt. Geen idee hoeveel ze verdient…ga maar uit van het minimumloon.

Ohh ik wil daar echt werken <3

anyway, 'k heb geen idee, dus upje voor jouw (of je gaat er gewoon solliciteren… sterker nog: bellen!!!)

Heb ik ooit voor gesolliciteerd maar ik woon er 30 minuten rijden vandaan en ik kreeg geen reiskostenvergoeding… jammer dan. Had het anders wel heel graag gedaan.

het lijkt me wel leuk,
vanaf welke leeftijd kan het ? :grinning:

Oh dat lijkt me nou zo leuk he! ik woon er alleen meer dan een uur vandaan dus dat wordt 'm niet :grinning:

Ik zou er werken. Ongeacht hoeveel het verdient.

Liever een leuke baan die oke verdiend dan een baan die beter verdiend maar prut is.

Het schijnt heel gezellig te zijn, maar je verdiend wel echt minimum.

ik zou t doeen!! lijkt me echt vet leuk :grinning: helaas woon ik te ver weg van de efteling… ben ik meer reiskosten kwijt dan wat ik verdien…

Ik hoor daar altijd heel gemengde verhalen over, maar een vriendin van mij werkt er en die vindt het wel leuk…

dat lijkt me zo leuk!

lijkt me wel leuk maar je verdient echt weinig bij zulk soort baantjes.

Niet doen.
Heel veel mensen uit mijn klas werken daar, en zitten constant te klagen over hun baas, het werk dat ze moeten doen en over hun loon.
Maarja als je het leuk vind, moet je het doen :slightly_smiling_face:

Als je maar niet bij de fata morgana gaat werken.
Daar werkt een engerd :3

Anyways, je hebt zegmaar bij iedere attractie enzo verschillende leiders, en ik denk dat die persoon je maar net moet liggen om t leuk te hebben? :slightly_smiling_face:

Een klasgenote van mij werkt daar ook, maar dan in het Witte Paard (restaurant) en die heeft het heel erg naar d’r zin:)
Mij lijkt het persoonlijk niks, alleen maar een paar knopjes indrukken enzo (attracties dan he).

Lijkt me echt supercool !!
Ik bene r alleen veel te jong voor…

Upje :four_leaf_clover:

Ik heb er gewerkt, maar stond dan niet in het park, maar op evenementen. Dus grote partijen/feesten en dergelijke!
Was wel erg gezellig, alleen t nadeel voor mij was, dat ik 's nachts niet thuis kwam. Wat net 18, geen rijbewijs en moest vaak tot half 3 werken, dan rijden er geen bussen en moest papa mij komen ophalen (A)
Ze hadden wel een taxidienst geregeld, maar die kwam niet bij mij in de buurt helaas.

Ik verdiende ongeveer 7,- per uur

Ja, dat lijkt me ook erg leuk. Ben wel van de horeca! Hoe ben je daar terecht gekomen, gewoon via de site ofzo?

Ehm er lag ns n keer n reclame ding van de efteling in de brievenbus, en daar had ik op gereageerd… maar wss kun je via de site ook wel wat vinden :wink:

http://www.efteling.com/N…Werken-bij-Vacatures.html
Hier kun je zoeken naar de vacatures die ze hebben open staan!