Werken bij Douglas

Wie werkt er hier bij Douglas? Is het leuk werk en krijg je veel gratis make up e.d.?

vanaf welke leeftijd kan dat eigenlijk?

noujaa ik weet het ook niet, maar het lijkt me sterk dat je gratis make-up krijgt.
misschien wel korting?
ik weet het niet,
succes!

Het is echt zo dat je heel veel gratis krijgt, dat heb ik gelezen in een tijdschrift. Maar dat was een vrouw van 22 die fulltime bij Douglas werkt, en ik vraag me af of je ook veel gratis krijgt als je bijv. maar 1 keer per week daar werkt.

-

Ik heb bij de Douglas gewerkt voor een paar maandjes. Volgens mij werkt het voor elke filiaal dat je 20% korting krijgt. Bovendien kreeg ik regelmatig testertjes mee van parfum en crèmes. Je hebt ook wel eens acties van bijv. Estee Lauder; wij konden toen twee dingen uitkiezen van Estée. En dingen die ze niet weg konden krijgen, kregen wij ook wel eens mee.

Ik werkte destijds alleen op de zaterdag en soms op donderdagavond. En nee, voor mij was het niet het leukste werk om te doen. Maar misschien past het wel bij jou :slightly_smiling_face:

Ik werkte daar toen ik 16 was; volgens mij is de algemene regel dat je pas vanaf je 16e in een winkel mag werken.

Ik zou er zooo graag willen werken! :grinning:

Als je daar wil werken moet je wel heel goed zijn in langzaam inpakken;p

Voorderest lijkt het me ook wel leuk werk, maar ook een beetje saai.

Je moet er vet verzorgd uit zien enzo.

Hm. Ik vind het alleen al leuk om naar verpakkingen te staren dus ja(A)
naja ik heb nog 2 jaar :stuck_out_tongue:

Inderdaad… Naar mijn mening ook té. Ik kreeg regelmatig opmerkingen dat ik me dikker op moest maken, terwijl ik vond dat ik er heel mooi en naturel opgemaakt uit zag. Achja.

ik wou er eerst ook zoo graag werken. maar toen ik eens goed keek naar wat voor meisjes er werkte bij verschillende douglas winkels, had ik me snel bedacht. ze deden veel uit de hoogte en waren idd “zwaar” opgemaakt.
nee dan ben ik liever meer “naturel” en heb ik iets comfortabele kleding aan xD

Hoeveel verdien je eigenlijk als 16 jarige bij Douglas?