Werken bij de Perry sport of Intersport

Hoi!

Zijn er meiden die werken bij de Perry sport of Intersport of er gewerkt hebben?
Ik zit er over te denken om er misschien te solliciteren.

Is het leuk om daar te werken?
Verdient het goed?

Up :slightly_smiling_face:

Toevallig had ik het zaterdag met m’n vriendin erover hoeveel zij verdient. Zij werkt bij de Intersport en verdient 3,80 (ze is 18). Daar was ik wel even door geschokt, want dit vind ik wel erg weinig. Ikzelf werk in de horeca en verdien 5 euro per uur en dit vind ik al weinig. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ze het werk erg leuk vind, maar dat komt volgens mij ook grotendeels door haar collega’s.

Ze krijgt trouwens in mei en/of juni een flinke klap vakantiegeld uitbetaald. Ik begin nu eigenlijk wel te twijfelen of ik het wel goed verstaan heb, want 3,80 voor 18 jarige is toch wel erg laag :astonished:

Dat is volgens mij onder het minimumloon o.0

Bruto is het minimumloon 4.15 als je 18 bent. Daarna gaat er nog wat belasting af dus dit zou wel kunnen hoor. Vind het wel echt heel weinig. Die smak vakantiegeld balt ook wel mee. vakantiegeld is namelijk 8 % van je loon. Dus dat schiet ook niet echt hele hard op. Als ze gemiddeld 10 uur in de week werkt voor een jaar lang is dit (520x4.15=2158 x 0.08=)172

3,80 voor een achtienjarige is inderdaad wel heel erg weinig ja!
Ik hoop niet dat dat zo is…

Bedankt voor de reacties trouwens :slightly_smiling_face:

nog meer mensen?

Up

Up