Werken bij de Mac Donalds

Hoi,
Heeft er hier iemand ervaring bij het werken in de macdonalds? is het leuk werk en wat verdiende je er en hoe oud was je toen? Kun je zelf je werktijden bepalen. etc etc??
Heb volgende week een sollicitatie gesprek ben benieuwd naar jullie ervaringen.

x

Ik heb er niet gewerkt, maar ik heb van anderen gehoord dat je bagger werkt hebt voor een baggerloon. Ik zou eerder solliciteren bij de AH.

hee, kijk maar bij je notes ;]

Is leuk! Maar het ligt heel erg aan je werkgever en welk filiaal hoor…

Ik vind het altijd zo raar dat die mensen die bij de AH werken zo kort moeten werken. De mensen die ik ken hoeven maar 3 uur op een dag. Dat zou ik zelf niet de moeite vinden.

mijn vriendin werkt er! en ze vind het helemaal geweldig… ze is 17 en verdiend 3.60(?) per uur… ze kan niet zelf haar werktijden bepalen… of ze moet op zaterdag werken of op zondag…

Ik zou helemaal gek worden van al die piepjes daar. Het lijkt me echt niks :’)
zie maar als upje.

Volgens mensen die ik ken die er werken is het wel leuk. Het schijnt alleen dat je wel een vette huid kan krijgen als je friet moet bakken en zo.

waar ik woon schijnt het echt zwaar klote te zijn, maar dat kan ook aan de managers liggen!

ik heb dr gewerkt. Echt geen leuk werk! Ik was toen 15 en ik kreeg 2,48 euro per uur. Ik vond het echt niet leuk daar!

als ik die mensen altijd daar zie stressen, zou ik er nooit willen werken eigelijk.

Ik heb bij de mac gewerkt, opzich had ik wel leuke collega’s enzo, maar het is echt stresswerk als het druk is, en als je thuis komt heb je echt zo’n Mac-walm om je heen hangen, maar t ligt ook aan t filiaal waar je werkt etc, aardige collega’s/managers enzo

Precies dit. En ik vond dat het slecht verdiende. En ik vond het niet al te leuk werk.

vandaag heb ik mijn gesprek hebben jullie nog tips? of zijn ze niet zo streng kwa aannemen bij de mac donalds

Ik hoor er alleen maar vervelende dingen over, je krijgt slecht betaald, het is rot werk en je krijgt een vette huid van al dat gore voedsel.

ik zou overal willen werken, maar de mac… noooiiitttt

ik werk daar ook liever niet maarjaa moet iets zit nu 3 dagen thuis en dat vind ik ook niks

MacDonald’s is echt de laatste plaats waar ik zou willen werken. Het is een onethisch bedrijf en het werk zelf lijkt me ook niet leuk. Bovendien ga je stinken naar frietvet.

mijn zus, schoonbroer en een vriendin van me werken bij de mac, en ze vinden het allemaal leuk (:

mijn vriend heeft er gewerkt, het ligt gewoon aan het team, dat maakt het leuk, maar het werk is vrij zwaar voor het LAGE loon!