Werken bij de Kruidvat

• Deze topic is bedoeld voor mensen die werken bij de Kruidvat

Ik werk er sinds kort, heb tot nu toe 3x gewerkt maar ik vind het maar helemaal niets.
Ik heb wel gister voor het eerst achter de kassa, maar moest na 10 minuten weer weg omdat het ‘te druk werd om me het te leren’.
Maar nu, ik heb nog een proeftijd van een maand, deze week hoef ik niet te werken, volgende week wel van 8.15 tot 17.00 en zie daar al vet tegen op.
Dan is gelijk de proefmaand afgelopen, en dan stopt ik ermee.

Zijn hier mensen die ook bij de kruidvat hebben gewerkt of er nog werken?
En wat vinden jullie van het werk?

Waarom ga je er al mee stoppen? Wat vind je er niet leuk aan?

Het schijnt een hele slechte werkgever te zijn, ook met het inplannen en loon enzo.

Het is ***werk.
Ik help liever mensen, ik bedoel niet zo in de winkel maar gewoon verzorging en huishouden enz.
Daar ben ik nou ook achtergekomen en de begeleiding is niet zo goed.

Ik zou er ook misschien gaan werken,
ze zouden me binnen een week terugbellen na mn sollicitatie gesprek,
en die week daarna moest ik donderdag op sollicitatie gesprek bij de jumbo.
ik van te voren kruidvat bellen maar daar kreeg ik de faxer ipv telefoon.
Toen was ik bij jumbo meteen aangenomen en daar werk ik nu almeer dan 2 maanden.
Echt superleuk & gezellig vind ik het daar.
En eerst gingen het niet goed met mn loon maar toen ik daar iets van zei gingen ze meteen naar hoofdkantoor bellen enzo.
Ben blij dat ik daar ben gegaan ipv kruidvat.

Kruidvat richt meer op de vracht, en als je kijkt naar de dio drogist richt meer op de klanten zelf (of de Etos). Misschien moet je het daar gaan proberen. Mijn beste vriendin werkt al 2 jaar bij het kruidvat, zijzelf vind het wel leuk, maar ze verdient er geen hol ;3…

Ik had ook bij een kruidvat gesolliciteerd, maar dat was 3x niks… X’'D

ik ga er maandag beginnen,
maar nu ik dit zo lees zie ik er tegenop :3

Ik werk nu anderhalf jaar bij Kruidvat, heb ook een diploma gehaald ervoor (Verkoop In Drogisterij) en ik werk er met veel plezier! Het loon is niet je-van-het, maar bij ons in het filiaal is het supergezellig en je hebt altijd wel iets te doen.
Al het begin is minder, omdat je de mensen nog niet kent e.d., maar zet je daar gewoon overheen. Vind het echt zo zonde als je meteen opgeeft.

En a.s. zaterdag personeelsfeest in de Jaarbeurs Utrecht, suuupergaaf.

Het ligt heel erg aan het filiaal waar je werkt, i guess. Ik heb ook bij de kruidvat gewerkt maar ik werd zonder te vragen gewoon ingedeeld wanneer zij me nodig hadden, en als ik niet kon moest ik maar zorgen dat er een ander kwam werken… Zelfs als ik al had gezegd dat ik op vakantie was, deelde ze me die hele week in… Loon ging ook altijd moeizaam, soms kreeg ik veel minder als dat ik gewerkt had en moest ik er weer achteraan. Ik werkte vaak ook veel langer als dat ik ingeroosterd stond, ik mocht dan gewoon nog niet weg. Voor de rest mocht ik de rest van het personeel ook niet, dus dat schoot ook niet op. Weet niet of je hier nou wat aan hebt, maar als je je daar niet fijn voelt zou ik er inderdaad weg gaan.

Uh wauw het is gewoon een mega oud topic. I’m sorry!!

haha indd oud niemand leest dit vast nog maar ik werk ook al halfjaar bij kruidvat en vind het super leuk!

[i]Ik werk er bijna 2,5 jaar. In het begin vond ik het heel erg leuk… Maar nu; ze kunnen niet/moeilijk accepteren dat ik het veelste druk heb met school en stage… Ik krijg het idee dat hun gedachte is; kruidvat voor alles… Maar dat mag officieel niet eens. Ik werk dan ook alleen maar op de zaterdag, want als ze vragen of ik bijvoorbeeld de donderdagavond (vullen) kan werken, red ik dat gewoon niet ivm mn stage of lange dag school + openbaar vervoer.

Ik ben van plan weg te gaan daar. Maar ik heb een vraag; ik heb sinds november een VID diploma. Wanneer kun je er weg gaan, zodat je de cursus niet hoeft te vergoeden?[/i]

Vanaf hoe oud mar je daar werken?

Vanaf je 15e in het weekend, maar als je door de week wilt werken na school moet je 16 zijn

Oh too bad, ik ben 14.

Ik werk er ook. En ik werk er al 2 jaar. En bij mij is het super leuk, leuke collega’s etc… Dus ik heb nergens problemen mee, heb het erg naar mn zin

Mijn nicht werkte daar en ze vond het niets. Altijd tot half 12 savonds overwerken, achter haar uren aan zitten, te zwaar werk etc.

kruidvat is goedkoop, dus alles draait om zo snel mogelijke productie, om er ook nog wat geld uit te halen, ze vinden het gewoon belangrijker dat je snel bijvult dan dat je klantvriendelijk bent geloof ik, en daar ben je dus niet naar opzoek! ik zou dan een da of een etos opzoeken, daar leer je zelf gewoon wat over verzorging enzo!

ben het hier niet helemaal mee eens wij moeten ook diploma’s halen dat je een over medicijnen enz dus je leert er echt wel iets

2 vriendinnen van mij werken/werkten er.
de ene vind het heel gezellig & de ander is na een week gestopt haha.
ik heb morgen een sollicitatie gesprek… dus ik hoop dat ik word aangenomen en dat het mij wel bevalt :blush: