Werken bij de Jumbo

Hoi,
Ik ben van plan om bij de Jumbo te gaan werken, en dan waarschijnlijk kassa. Maar ik vroeg me wel af hoeveel het loon bij de Jumbo is voor een 18-jarige, weet iemand dat toevallig?
En werkt er iemand van jullie bij de Jumbo? En wat doe je? Want van sommige mensen hoor ik dat het heel goed bevalt en van anderen juist dat het echt tegenvalt.
Bedankt alvast!

mag je hopen dat je word aangenomen! hier gingen alle mensen boven de 17 eruit om met 15 en 16 jarige te vervangen. succes

Er is al een algemeen bijbaantjes topic. Ik zou daar je vraag stellen.
http://forum.girlscene.nl…pic/list_messages/83271/0

Vriendinnen van mij vinden het werk niet super, maar met de collega’s heel leuk dus daar ligt het voor een groot deel aan denk ik.

5 euro ofzo?

Klopt, die zijn te duur. :stuck_out_tongue:

ik denk dat je te oud bent ja xD

ik werk bij de super de boer, en aangezien die over een jaar overgenomen wordt door jumbo hoor ik nog wel is wat. bij de jumbo’s hier in de buurt (drenthe) wordt je wel gewoon aangenomen als je boven de 18 bent, maar je krijgt gewoon het minimum. als je 18 bent is dat rond de 4 euro.

ik werk bij de jumbo.
ik doe ook kassa en vind het wel gezellig, leuke collegas.

Serieus?! 4 euro? Ik heb eigenlijk nooit opgezocht wat het minimum is ofzo, maar ik werk bij de AH en verdien als 17 jarige 4,85… En dat is dus nog niet eens het all-in-loon…

Ik heb bij de jumbo gewerkt en je krijgt sowieso onderbetaalt in supermarkten. Al moet ik zeggen dat de jumbo wel heel erg onderbetaalt. Ben zelf 21 jaar en verdiende maar 6 euro per uur.
Als je leuke collega’s hebt valt het werk wel mee, je moet alleen rekening houden dat je bij de jumbo haast niet van je stoel mag (door die 4e in de rij regel) en je dus vaak niks zit te doen als het rustig is.

Ik zelf zou persoonlijk nooit meer bij de jumbo willen werken en weet uit ervaring dat meerdere er zo over denken

@loveINthisclub ik wens je veel succes, wij zijn toen die tijd ook overgenomen en je loon gaat er op achter uit omdat je je toeslagen niet meer krijgt & je word bij de jumbo meer als een nummertje behandeld dan als mens. Wij werden er dan ook allemaal uitgegooid op een gegeven moment omdat we niet de jumbo-instelling hadden

Vandaar dat die mensen in die kut reclames van de jumbo altijd zo súper blij kijken :d
Lijkt me echt een grafwinkel als je dit allemaal zo hoort.

18 jaar is 4.58 per uur (:

ik werk bij de Jumbo, bij de vleeswarenafdeling
verdien per maand rond de 150 euro, ik werk negen uur per week
ben zelf 16 jaar, dus vind het wel een mooi salaris.
mijn collega’s zijn allemaal heel erg leuk dus ik vind het werken er redelijk meevallen, maar soms kan het ook gewoon heel stom zijn x]
ik denk dat je het zelf uit moet vinden wat je ervan vindt (:

hoezo krijg jij 4.85
ik ben ook 17 en krijg 4,04 bij de AH. -.- wel zonder toeslagen enzo maar jij hebt 4.85 zonder toeslagen wtf.

~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[b][message=6955585,noline]@loveINthisclub ik wens je veel succes, wij zijn toen die tijd ook overgenomen en je loon gaat er op achter uit omdat je je toeslagen niet meer krijgt & je word bij de jumbo meer als een nummertje behandeld dan als mens. Wij werden er dan ook allemaal uitgegooid op een gegeven moment omdat we niet de jumbo-instelling hadden

nouja, tegen die tijd werk ik er al niet meer. wordt er over 2 maand uitgeknikkerd omdat ik te oud ben ;p wordt 18. maar ik hoorde dat ze je loon niet omlaag mogen gooien als je een vast contract had?

bij ons krijgen 17 jarigen 5,10 en 18 jarigen ong 5,80 per uur.

bij ons krijgen 15 jarige zelfs 4,02…

Ik ben 16 en ik krijg bij de AH 4,85!

Ja dat gebeurt echt heel veel! Ik ben nu 17 en verdien ong rond 165 euro in de maand voor 36/37 uur werken. Ik zit achter de kassa op zaterdag. Vind het opzich wel gaan, beter dan veel andere baantjes :stuck_out_tongue: Alleen ik werk dus 9 of 9,5 uur op een dag (pauze niet meegerekend) en vind het echt zo lang, dan is het echt geestdodend. Over twee dagen verspreid werken zou beter zijn. Maar aangezien veel mensen werk zoeken en worden ontslagen enzo moet ik maar blij zijn dat ik überhaupt zoveel mag werken xD We hebben toch geld nodig!