werken bij bijenkorf

Heeft er iemand een idee hoeveel je per uur verdient bij de bijenkorf?
zet ook even de leeftijd erbij, dan kan k het een beetje vergelijken:)

thanks!

17 4,30 inclusief toeslag ik had vorige maand 270 euro verdient met 12 p/w werken dus dat vind ik wel weer chill

@ Itsmagical
hoe kun je dan vorige maand 5,60 p/u verdienen als je uurloon al inclusief toeslagen is? wat voor extra’s heb je nog gekregen:P

jah dat begrijp ik dus ook niet :stuck_out_tongue: was zelf ook verbaasd werk er sinds eind september pas…
wat ik wel vervelend vind eigenlijk zelf bij de bijenkorf je hebt vb. 12 uren contract en dan per maand krijg je dus 48 uur uitbetaald en alles wat je erover heen werktvan extra uren krijg je 1 keer in de drie maanden uitbetaald.
welke filiaal ga je werken als ik mag vragen?

Ik weet nog niet zeker of ik er wil gaan werken,
ik werk nu in een bar, en verdien daar 10 per uur.
Maar heb het een beetje gehad daar, werk er al 1,5 jaar en heb er steeds minder zin in, maar voor t salaris wil ik er wel blijven… dat ga ik bij bijenkorf noooit verdienen.

maar als ik ga, dan in bijenkorf amsterdam. en jij>

:slightly_smiling_face:

jaah ik begrijp je wel hoor !
ik werkte voro bijenkorf bij een supermarkt verdiende ik wel beter mja ik had het ook echt niet meer naar me zin en ging echt met tegen zin gewoon naar werk en nu bij bijenkorf heb ik het best wel nar me zin en het is ook geen zwaar werk. Ik werk in bijenkorf Utrecht

Oh wauw, dan ben ik je miss wel een keer tegen gekomen xD

hahah dat zou best wel kunnen :stuck_out_tongue:

het is trouwens 4,60 inclusief toeslag etc. :stuck_out_tongue: sorry had verkered gezegt
vind dat nog wel chill bedrag voor begin want meestal verdien je rond de 4 euro als 17 jarige