Werken bij Beans&Bagels of Domino Pizza

Hee,
weet iemand van jullie hoeveel je als 17jarige verdient bij beans & bagels en bij Dominos pizza? Mischien iemand die daar werkt? :slightly_smiling_face:
Bedankt!

Kan je dat niet gewoon daar vragen, of op internet?

Whoa, wat zijn er eigenlijk ineens veel topics van “jaa werkt er iemand daar, en hoeveel verdien je dan”

Op internet staat het niet, en ik kan daar wel gewoon naartoe gaan en vragen; hoeveel verdient iemand van 17 jaar hier? maar dat is een beetje raar of niet? Of eerst een gesprek aanvragen enz. en dan vragen hoeveel je betaald krijgt kan ook ja, maar dan vraag ik het hier liever want waarschijnlijk werkt of heeft er wel iemand bij een van de 2 gewerkt. Want als het heel weinig is hoef ik er zowiezo al niet eens heen te gaan voor een gesprek (:

Iik weet het niet maar ik zou rekenen op het minimumloon voor een 17-jarige.
Je hebt dan alleen nog maar de kans dat het meer is, dus kan het eigenlijk alleen maar positief uitvallen. En bij Bagels&Beans heb je ook nog fooi (ik weet niet hoe het zit met Domino’s Pizza)

als ik kon kiezen zou ik bij bagels gaan werken, gewoon om de sfeer en het is leuker denk ik!

Ja Klopt,
Ik heb al van iemand gehoord dat het bij dominos 3,35 is voor een 17jarige, dus idd het minimunloon! &bagels is idd leuker