Werken bij Action

Weet iemand of de Action onderbetaald? want ik hoorde van iemand dat de Action onderbetaald… ze zoeken daar nog mensen, maar ik wil eerst effe zeker weten of het onderbetaald :'D.

Geen idee.

Ik heb er wel lekker verdiend :slightly_smiling_face: Was wel in de zomervakantie, dus draaide je ook meer dagen. Hoeveel je per uur verdient staat toch sowieso op de site?

Ik heb een keer gehoord dat het bij de Action echt zwaar goed verdient maar ik geloof diegene niet. Volgens mij deed 'ie alleen maar patserig. Zo van: ‘Woeh ik verdien veel man.’ Terwijl hij misschien wel onderbetaald werd. Want daar zie ik hem echt voor aan.
Je hebt echt lekker veel aan deze reactie joh.

Ik werkte er ook (gisteren ontslagen) ben 18 en verdiende 4,85. Dus heel veel is het niet, maar ook niet heel weinig.
Vind het altijd zo stom dat het per leeftijd zo verschilt.

Je krijgt in principe overal onderbetaald. Als je echt werk nodig hebt zou ik maar gewoon pakken wat je pakken kan want zeker tot de zomer is er bijna nergens meer werk te vinden.

Action betaald zeker weten wel goed. En ik weet dit uit ervaring, omdat mijn moeder een ‘hogere’ functie bij de Action heeft… En veel vrienden van mij ook daar werken.

Maar aan de andere kant. Ik blijf bij mijn stelling, de meeste willen niet zo hard werken zoals het daar moet, het is écht zwaar.