werken als vulploegmedewerker wat kan ik verwachten

wat kan ik verwacht als fulltime vulploegmedewerker en hoeveel uur gaat het dan en wat verdien je zo

zijn er meiden die er ervaring mee hebben?

Fulltime vulploeg? omg.

Fulltime nog wel? Jij bent gek :’). Ik werk 1 keer per week in AH, maar 3 uurtjes! Nou daarna ben ik echt uitgeput.

fulltime???
Ik werk ook 3 uur in de week als vulploegmedewerker,
Het is alleen maar vullen,vullen en vullen…
Na 3 uur heb ik het helemaal gehad…
Maar als je het leuk vind moet je het doen! :grinning:

Fulltime lijkt me erg zwaar…

Fulltime? Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Welke winkel?

Wat je kan verwachten? Heel veel karren met vracht die de vakken in moet. Als dan eindelijk alles erin zit mag je nog alles gaan spiegelen (dat alles naar voren staat in de vakken). Erg leuk, not.

dat lijkt me saai, zwaar en ongelooflijk vervelend.
succes zeg!

Fulltime lijkt me inderdaad echt zwaaaar kut.
Ik heb een jaar als vakkenvuller gewerkt en je moet egt heel hard werken om al die dozen binnen een bepaalde tijd uit te pakken en die producten in de schappen moet zetten.
+ het spiegelen… en ik had zo’n kutbaas die kwam dan als hitler langs en mikte alles met een grijns op de grond zodat ik alles opnieuw kon doen.
Mijn eigen ervaring is dus niet egt zo leuk …hihi.
En het gaat op een duur vervelen, geloof me… HELEMAAL fulltime.

Maar iniedergeval succes (klinkt niet meer egt gemeend haha maar dat is het wel;) )

Fulltime is 38/40 uur in de week. Het is op zich niet zwaar, het is maar wat je gewend bent. Hoe het gaat: je pakt een container, rijdt er mee naar het pad waar alles staat en pakt een kartonkarretje erbij. Je pakt een doos, maakt deze open, vult het artikel (FIFO! = first in first out) gooit het karton weg en gaat door naar de volgende. Container leeg, nieuwe container. En natuurlijk schoonmaken, 's avonds spiegelen (alles weer netjes zetten en naar voren halen). Als je leuke collega’s hebt is het 's avonds echt lachen gieren brullen!

Omg, fulltime vullen?
Ehm… Iig veel snij wondjes, ik zit onder, van de kartonnen dozen :stuck_out_tongue:
Welke winkel ga je?
Al denk ik dat je wel veel word bijgeleerd… Als schrobmachine en reclame actie etc
Heb Zondag al 5 uur gevuld, was daarna wel dood x’]

bij deka en dirk en digros heb ik gesolliciteerd en heb altijd veel gewerkt kan het altijd proberen als ik het niet leuk vind solliciteer ik gewoon verder maar wil niet in de ww uitkering komen dus pak alles aan en leer ook nog steeds meer

FULLTIME??!

's avonds bij de ah vullen is bij ons altijd lachen gieren brullen!

Wel grappig, maar als je niet snel genoeg bent → overwerken.

Euhm. Kún je wel full time vakken vullen? Bij mijn filiaal bestaat dat geeneens.

pff full time zou ik echt gek van worden, ik werk ook bij de AH maar dan 2 avonden in de week, 2 x 3 uurtjes, dat vind ik genoeg hoor!
@ Vivere, je kunt wel teamleider worden van de vulploeg, of gewoon veel tijden doorgeven waarop je wil werken

Ik heb vakken gevuld bij de AH. Mijn baas was net een soort Hitler. We moesten superhard doorwerken om alles af te krijgen. Als je niet alles afkreeg moest je overwerken.

Daarnaast is het ook erg slecht geweest voor mijn rug, omdat we op dinsdag de restjes moesten vullen en die kratten waren altijd best wel zwaar. Verder veel wondjes op mijn handen van de dozen openmaken.

Geen goede ervaringen dus

Ik werk tien uur in de week parttime. Ik moet zeggen omdat ik hele leuke collega’s heb is het heel gezellig en ik hoef niet perse een bepaalde norm te vullen. Meer dat ik het af heb aan het eind van de avond en als ik zaterdag om vijf uur weg ga dat ik dan mn kar af maak.

Hm,
ik hoop voor je dat het niet fulltime continu vakken vullen is.
Ik werk zelf bij de AH, op vrijdagavond en zaterdagmiddag en -avond (en in de vakantie werk ik zo’n 30 uur), maar ik vul niet alleen vakken. Daar zou ik denk ik best gek van worden.
Maar als je leuke collega’s hebt, een leuke baas en geen vulnorm is het wel goed te doen denk ik (: