Ik wil als bijbaan gaan werken als postbezorger, maar verdiend dit goed? ( ben 19) en hoe bevalt het, doet iemand het?
Geen idee, maar het lijkt mij iig zwaar kut, door weer en wind met een zware tas op je fiets overal en nergens heen fietsen.
/
Werk je elke dag een paar uurtjes? Of alleen op Zaterdag? Ik ben benieuwd wat mijn verdiensten zijn als ik 19 ben. Maar ik denk dat het wel lukt, anders fiets ik eventjes naar huis en doe er iets langer over… misschien mag dat niet? Dat je het voor een bepaalde tijd moet doen? Maar ik zit dus redeljk veel op school na de zomervakantie… krijg je dat voor elkaar om dan elke dag een paar uurtjes te werken als je ook moet leren? Weet jij dat?! Ben benieuwd!
Ik vond het echt vreselijk, had constant last van m’n rug
ik ben 16 en doe dat dat ook nu 2 maanden… ik heb niet een heel groot dorp dus ongeveer 30 euro per week voor 3 uurtjes ongeveer…
dus ongeveer 8 euro per uur gemiddeld…
vind ik wel aardig. maar in de winter is het denk wat minder, maar dat duurt nog wel eff.
Hihi, ja dat wel! Ik zelf woon in een klein dorpje, dus ben echt benieuwd naar mijn verdiensten. Maar ik heb dus via die site gesolicteerd en ze zeggen dat ze binnen 5 dagen bellen, was dat bij jou al meteen dat ze belde? Of hoe heb jij gesoliciteerd!?
ik deed het bij de tnt het verdiende vrij weinig. ik was toen 17 en verdiende 3,20 bruto per uur dacht ik, gewoon minimumloon iig, heel weinig.
/
Ja, thanks. Ik heb ook bij Netwerk VSP gesoliciteerd, en ook bij TNT dan ga ik even kijken waar ik precies voor wil werken. Ik denk dat Netwerk VSP iets minder zwaar is, maar daar kan ik me in vergissen. Ik hoop dat ik snel iets van ze hoor, want ik wil wel snel aan de slag:)
Werd jij snel gebeld? Door Netwerk VSP dat je kon beginnen?!
Help… er is dus vannochtend 10.15 uur ( toen ik nog ziek op bed lag) 2x gebeld. Ik werd wakker en ik dacht HUH… wie is dit en toen dacht ik: FUCK TNT ZOU BELLEN. Dus ik heel snel douche en net toen ik de douche in stapte werd er dus weer gebeld, maar mijn stem is helemaal weg i.v.m verkoudheid…
Maar nu weet ik niet OF ze het wel zijn ( probeerde het via internet op te zoeken, allemaal nummers die beginnen met dat nummer, maar dan op het einde net anders zijn) en nu wil ik terug bellen met mijn huistelefoon en dan is het nummer niet in gebruik. En ik weet niet of ik zomaar kan terug bellen met mijn mobiel…
Mijn zus doet het intussen een paar weken. Zij is 20 en gebruikt een busje. Intussen kent ze haar wijk goed en het gaat ook steeds beter. Ze heeft er ook nog een heleboel andere taken bij dus nog best afwisselend werk ook. Ik weet alleen niet hoeveel ze verdient, maar ze maakt best veel uren dus volgens mij verdient ze wel goed.
Ik zou werken bij de TNT post, maar daar verdien je (naar mijn mening) écht weinig. Iets van 3,50 als ik het goed heb, en dan voor 10 uur per week, en ik ben bijna 19 jaar. Anders kijk je op google? (:
Zou ik even terug bellen naar dat nummertje? En dan zeggen dat ze enkele keren mij hebben proberen te bellen? Ofzo…
Woeiiiiiiii! Ik vind het echt leuk, het is wel ontiegelijk zwaar af en toe… verdien wel goed… 140 euro in de week…
Maar als het regent ineens … en dan weer zon en dan weer regen… dat is echt kut! Maar goed, word je groot van haha.
Je bedoelt echt post alsin brieven enzo? Want dan zou ik het niet weten en zie dit dan maar als up… =]