Werken als model ondanks een lelijke neus?

Hoi meiden,

Ik volg het Girlscene forum al een tijdje als gast,
en heb nu toch een account aangemaakt omdat er me echt iets heel erg dwars zit.

Ik ben een jaar geleden begonnen aan modellenwerk, en dat vind ik echt super om te doen.
Eerst waren het gewoon amateurshows en shoot die ik heb gedaan,
maar nu wordt ik op verschillende manieren benaderd om betaalde shoots te doen. Kei leuk natuurlijk!
Wat ze nog nooit op een show of foto hebben gezien, is dat, ik echt… een vreselijke neus heb…
Van de voorkant heb ik gewoon een smalle neus, maar vanaf de zijkant zit er zo’n ENORME bobbel op…
Ik ben bang dat er op een shoot onverwachts van de zijkant foto’s worden genomen of dat ik gewoon afgewezen wordt en terug naar huis kan vanwege mijn neus… En er bestaat wel fotoshop maar soms is het gewoon niet weg te werken…
Ik ben nu 16, en ik zit er echt aan te denken om op mijn 18e plastische chirurgie te doen.
Niet alleen om het modellenwerk, maar ik zit er elke dag mee, telkens als iemand naast me zit en naar me kijkt, denk ik dat diegene naar mijn neus kijkt en denkt ‘wat heeft zij nou weer voor een misvormde neus!’
Natuurlijk let ik er zelf meer op dan andere… Op elke foto kijk ik eerst of mijn neus er goed op staat…
Ik ga ook NOOIT op de foto met iemand die ik bijvoorbeeld een kus op de wang moet geven, dat soort dingen.

Wat vinden jullie van meisjes die een bobbel op hun neus hebben?
Ik kan dadelijk wel even een foto maken anders dan snappen jullie waar ik mee zit…

Liefs xx

Ik denk dat als je al meerdere shoots hebt gehad dat die mensen dan je neus ook wel hebben gezien en dat het ze niet eens opvalt dat er een ‘bobbel’ opzit. Misschien valt het ook wel mee maar omdat jijzelf vind dat je neus lelijk is dan let je er ook meer op enzo. Als je snapt wat ik bedoel haha.

Volgensmij hebben wij dezelfde neus, i feel your pain.
Maar ze hadden je waarschijnlijk niet eens shoots laten doen als ze vinden dat jij een lelijke neus hebt, dus het zal wel niet erg zijn.

Je kan het ook zien als iets unieks.

Nou dit hobbelige geval dus. En hierop vind ik het nog minder erg dan het eigenlijk is… Maar goed, dit valt toch op op een foto?!

Nou ik vind het helemaal wel meevallen hoor!

http://www.beautygloss.nl/2012/01/05/een-neuscorrectie-zou-jij-het-doen/

misschien heb je hier iets aan? Vraag het anders bij het bureau waar je staat ingeschreven?

Ik denk dat je beter eerst aan je zelfvertrouwen kan gaan werken voordat je onder het mes gaat.

Ik zie trouwens echt niet in wat er mis is met je neus, imo is dat gewoon een hele normale standaard neus? Ik zie echt niet in hoe dat je modellenwerk zou kunnen beïnvloeden.

Ik vind je neus juist mooi ! Toen ik je beschrijving over je neus las dacht ik echt een grote bobbel maar dit kun je amper een bobbel noemen. Zoals hierboven word gezegd, het is een gewoon een normale neus & aan je zelfvertrouwen werken (:

Ik vind persoonlijk het juist leuk als een model niet een perfect gezichtje heeft.

ik vind dat er niks mis is met je neus hoor! :grinning:

Ik had een grote heksenneus in gedachten maar dit valt reuze mee hoor!

Niemand is perfect. Maar om daarvoor je te laten aanpassen vind ik overdreven, al helemaal voor zoiets kleins joh. Je kan al modellenwerk doen, dus ik hoop dat je je realiseert dat je al een heel mooi meisje bent, en ik hoop dat je dat gaat appreciëren, want het is niet voor iedereen weggelegd. Dat feit zou meer moeten zeggen dan je neus.

Deze foto heb ik bewerkt naar een normale neus

gewoon recht… Damn hier zou ik een moord voor doen (bewerkt)

Dat is wat jij een normale neus noemt x3

Kijk eens goed rond, mocht je de trein of bus weleens pakken kijk dan naar de neuzen van anderen. Dan zie je pas wat een normale neus is :wink:
Jouw neus is doodnormaal.

Ik zal er eens op letten…
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Mijn zus heeft ook een neuscorrectie laten doen,
ze had het net zo erg als ik,
ik denk dat ik het me daarom extra erg aantrek…

xxx

ik zie echt niks mis met je neus en het valt eeecht niet op, serieus

hand/voet model :'D

Mooie ava

Aan Considering: Je neus is prima, het kan veeel lelijker :wink: