Werken, 14 jaar.

hee, ik ben nu 14 jaar oud en ik ben opzoek naar werk in bijvoorbeeld een winkel of zo. In ieder geval geen krantenwijk.
Weten jullie misschien iets?
x

De zoekfunctie.

Wanneer ben je 15? kan je niet even wachten?
dan kan je bij de HEMA

Je kan alleen folders doen als je 14 bent :wink:

Zwart gaan werken bij bekenden

Vergeet dat maar, je zult moeten wachten tot je 15 bent.

Je mag nog niet in een winkel werken als je 14 bent.
Dat mag alleen vanaf dat je 15 bent en dan tot uiterlijk 6 uur en maar een klein aantal uren per week.

Of je moet connecties hebben inderdaad.

ik ben toen ik 14 was begonnen bij een kwekerij (tomaten). daar werk je zwart en meestal zoeken ze daar juist mensen van 14… ik weet niet of er bij jou in de beurt kwekerijen zitten?

als je 14 bent kan je gaan aarbei/tomaten etc. plukken bij een boerderij.
je kan gewoon niet en probeer het ook maar niet om in een winkel te gaan werken want ze lachen je toch alleen maar uit.

Probeer het eens bij Scapino. toen ik 14 was werd ik daar aangenomen.
weet niet of je dat wel wilt, superslecht beleid daarzo.

je kan ook vakkenvullen, of schoonmaken bij bejaardetehuizen, bij bakkers en groenteboeren, sommige reastaurants afwassen, boerderijen.

up

dat is zowiezo voor 15+, soms zelfs 16. Alleen in de vakantie zoeken ze vaak mensen, en dan is het vaak 15+

schoonmaken bij de albert heijn?

bij ons is iedereen gewoon 14 hoor?:stuck_out_tongue:

Je mag in de vakantie gewoon bij de AH werken met je 14de hoor!

-

Bij de intertoys mag je vanaf 14 werken.

Ik ben ook 14 en werk bij een strandtent, echt superleuk werk. Verdient ook goed. ¤3,50 p/u en dan nog meestal heel veel fooi. Ik mag ook bedienen.
Maar je kan het best binnenlopen bij winkels/tenten/dingen, want ik heb gemerkt dat als je mailt dat het dan veel minder zin heeft.
Succes!