Werk.

Hoi dames,
kennen jullie misschien plekken waar je best goed verdient net als bij callcenter (als j daar 17 bent, verdien je ong. 6 euro per uur).??
tnx alvast x.

Schoonmaken & de horeca verdiend het meest :slightly_smiling_face:

Dat wil ik nou ook wel eens weten. Op straat kranten verkopen ed schijnt ook goed te verdienen. Horeca lang niet altijd hoor :wink:

ja, maar in mijn buurt wil ik dus echt geen kranten verkopen …

Wat moet je doen bij een callcenter?:stuck_out_tongue:

bij callcenter moet je mensen bellen en dingen verkopen

als je zwart werkt in de horeca verdien je lekker
en ander, jtaj model:P haha maar even serieus
ummm bijzondere baantjes doen eht ook goed, Bibliotheek vaak ook, vriendine van mij werkt er en verdient goed.

Horeca verdient echt niet goed hoor, spreek uit ervaring.

bij welke modellenbureas kan je inschrijven.
hoor zo vaak van mensen dat k model moet worden, maar ben denk k te klein. 1.63 ong. Njaa, kheb geld nodig, dus kheb schijt.
Wat doe j dan bij bieb? boeken goedzetten? Hoeveel verdient ze ong. dan?

Hah, als je 1.63m bent kun je echt geen model worden hoor (tenzij je onder de 16 bent).
En over die bibliotheek, dat verschilt toch ook per bieb? Net zoals met horeca, kledingzaken en alles. Bij de een verdien je veel, bij de ander weinig. Ik denk dat je maar gewoon bij verschillende dingen moet gaan solliciteren. En als je echt snel geld nodig hebt, zou je voor elk geld moeten willen werken.

hmm ik heb ook geld nodig, maar ben te jong om voor betere dingen te werken dan krantjes gooien. bah

ik werk als vakkenvuller.
t is nou ook geen ‘dreamjob!’.
Maar t verdient iets, en daardoor kan ik wel lekker uitgaan en leuke dingen kopen. ik hoef nou niet meteen n villa kunnen kopen na 1 dag werken. kom op. later kun je záaaaat werken!

klintk raar maar mijn broer is 18 en werkt bij Crocs @ schipholl xD
verdient best goed vroeger werkte hij doordeweeks elke dag bij sneakers van 12 tot 6
en nu bij crocs alleen op zondag. van 1 toto 6.
en als hij 5 x op zondag werk dan verdient hij net zo veel als
een helemaand ( behalve weekend) bij sneakers …
dus verdient echt wel goed :wink:
x