werk voor 15-jarige.

he meiden, ik weet dat hier al een miljoen topics over zijn, maar ik vond het niet echt nodig om een topic van 1 jaar te gaan uppen.
mijn vraag: ik ben 15 en heb toch echt een bijbaantje nodig. ik wil liever niet in een supermarkt werken, oppassen is geen optie en in een kas lijkt me ook niet zo’n goed idee.
etos, intertoys of hennies rits ofzo lijkt me wel wat. mijn vraag: heeft 1 van jullie daar ervaring mee (ook 15 jaar)? hoeveel verdiend het en kan ik er wel als 15-jarige werken? (:

nobody?

Ik ben ook 15 en ik werk bij de van Haren.
Ik werk vrijdag 3 uurtjes en zaterdag 5 uurtjes, en 1 keer per maand op een zondag 5 uurtjes. (dubbel uitbetaald) Je verdiend wel weinig (2.62 per uur) maar je krijgt wel elke maand teamprovisie en vakantiegeld (:
Het schilt wel per maand maar meestal krijg ik rond de 160/170 euro.
Ik werk er al euhmm meer dan een half jaar en ben tevreden, het is geen zwaar werk (:

hetgeen dat ik weet is dat ik als ik 15 ben bij de supermarkt wil werken.
Volgens mij heb je verder niet echt belachelijk veel opties ?
Behalve wat je net opnoemde

upje,
ik ben bijna 17 en ik kan ook bijna geen bijbaantje vinden omdat ik alleen in het weekend/vakantie wil werken door school!

Mijn vriendin werkt bij de hema en ik werkte bij la place maar je verdient niet echt veel ofzo… minstens 40 tot 70 euro per maand ;p
je hebt weinig keuze als 15-jarige

ik werk ook bij de hema, ben 15 :grin:

verdiend niet echt veel per uur maar ik krijg elke maand toch minstens ¤70 binnen, terwijl ik meestal maar 5 uurtjes per week werk? en als je een hele dag werkt heb je gelijk heel veel erbij.

maar ik wil eigenlijk meer verdienen dus als ik 16 ben wil ik msg naar supermarkt ofzo.

vakkenvullers nemen ze op hun vijftiende aan bij de super de boer,
mij ook als kassameisje maar dat was de oude eigenaar.
de nieuwe doet dat niet meer haha.
uh, kranten lopen, hema?, ik heb geen flauw idee :D

Ik werk bij de Etos, verdiend wel oke. Maar de extra’s! Daar doe ik het ook echt voor! Verdien 68 netto (108 bruto volgens mij) Maar ik krijg geregeld een dagje vrij, en nog meer dingen. 2,98 per uur.

Als je echt meer geld wilt verdienen moet je op de markt of bij een familie bakker.

Dat kan toch gewoon, bijv bij een supermarkt, dan kan je zaterdag van 9 tot 6 werken en de meeste supermarken(ah) zijn nu ook op zondag open…

Misschien bijlles gaan geven? Bij ons op school kun je formulieren invullen om iemand in een lagere klas bijles in een bepaald vak te geven en dan krijg je 7.50 per 75 minuten volgens mij (wij hebben een 75-minuten rooster)

Gewoon op de zaterdag werken.
Dan maar een dag minder, gewoon een uurtje slapen en in de avond kan je weer feesten hoor.

ik werk bij de etos. en het is echt super leuk.
ik verdien maar 3,01 per uur. maar ik werk 2/3 keer per week.
dus dan is het wel veel per maand… haha.
en het is ook echt super leuk om te doen!
je kan er ook gewoon soliciteren want ik ben namelijk ook 15.

Je kan inderdaad in winkels gaan werken, al zou ik zelf niet in een supermarkt willen werken.
Ik ga misschien bij mn vriend werken :grinning:
Dan ga ik zaterdag werken als het goed is, en dan verdien ik minsten 2,50 per uur netto (ik ben ook 15)
Het is niet heel veel, maar dan zou ik iedere zaterdag van 11 uur 's ochtends tot ongeveer 10/11 uur 's avonds werken, en dat zou dus betekenen dat ik ongeveer 100 euro in de maand verdien, voor maar een dagje werken per week!
Nou daar doe ik het wel voor hoor xD
Maar het is nog niet zeker of ik daar ga werken, er zijn 3 andere mensen die daar ook willen werken en die krijgen ook een proefdag.
Ik wordt ergens in maart gebeld om te komen proefdraaien =)

Als 15 jarige mag je volgens mij maar tot 7 uur 's avonds werken

Dat mag niet je mag maar tot 7uur werken

Krantenwijk
Restaurant

Schoonmaakwerk?

Dat is echt overal verschillend ;p
ze zeggen altidj wel dat je dan maar tot 7 uur mag werken, maar vaak komt daar altijd wel wat bij

restaurant? dat je daar kinderen gaat sminken fso in de speelhoek?