Werk voor 14 jarige

Hallo,
ik ben opzoek naar een bijbaantje maar ik weet er geen?
in de supermarkt vind ik niks,
weten jullie er misschien een paar voor mij?

xx

Volgens mij kun je als 14 jarige alleen dingen doen als oppassen, kranten/folders, bij (sport)verenigingen helpen of klusjes doen in het huishouden bij mensen/ in de tuin werken/ helpen op boerderijen.

wou ik ook graag maar kan niet alleen vanaf 15

wou ik ook graag maar kan niet alleen vanaf 15

^15 Wel hoor! Ik werk al vanaf mijn 15e in de horeca. Je mag dan alleen nog niet met machines en geld werken en ben je eigenlijk alleen aan het poetsen.

Ik werk vanaf mijn vijftiende als afwasser/serveerster/schoonmaakster in een broodjeszaak. Vanaf 14 kan je geloof ik alleen kranten/folders lopen of oppassen etc.

ik werkte toen ik 14 was bij een bakker, en heb ook vakkengevuld bij de coop, ik zou gewoon veel rondvragen!

Ga oppassen of klusjes doen voor mensen. Of folders rondbrengen? Verder kun je nog niet veel doen met 14.

ik breng folders rond, ik verdien best veel opzich

ik ben 14 en werk bij een slagerij. ik mag gewoon klanten helpen, afrekenen enzo.

Ik zit met hetzelfde probleem maar
Ik ken geen mensen om voor op te passen
Ik heb kranten rond gebracht en vond het helemaal niks
By mijn voetbal vereniging krijg je er geen geld voor
Geen idee by wie ik klusjes kan doen
In mijn tuin valt niks te doen
En ik woon niet bij boerderijen in de buurt
Maar hoe moet ik dan geld verdienen ? :frowning_face:

ik heb al kranten gelopen, en ik vond het niks aan alleen maar in die kou
en bij mijn hockey club moet ik wel een scheidsrechter zijn maar daar krijg ik niks voor.

Dat wordt krantenwijkje waarschijnlijk. Voor 14 is er niet heel veel keus ben ik bang.

bij de intertoys mag je ook al op je 14e werken (:

Je mag helpen bij lichte werkzaamheden in een winkel, zoals helpen bij het vakken vullen of helpen bij het inpakken lees ik net. Dus misschien eens op internet zoeken of in de winkels vragen of ze nog een bijvuller zoeken. Xenos misschien als die in je buurt is? Daar hoor ik ook vaak dat ze jongere vakkenvullers aannemen.

Albert Heijn!!!

mag je daar op je 14e al werken?

doe jij dat? en zoja hoe bevalt het?